Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 At jeg har noe uoppgjort med han? Drømte inatt at vi møttes på en skole under en 17 mai feiring. Han var liksom intressert, men jeg fortalte han at jeg har fått samboer og et til barn.. Vi gjorde det aldri slutt, men var begge inbeforstått med at det var slutt den gangen jeg flyttet fra byen han bodde i. Og jeg VET han og jeg aldri kunne fått en framtid sammen grunnet ting han gjorde på fritiden for å si det slik. Jeg elsker samboeren min og synes det er rart jeg drømmer om eksen. Har andre opplevd det? Drømmer aldri om min ekssamboer gjennom 5 år.. Anonymous poster hash: 992ee...041
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Jeg drømmer om min relativt ofte. Tror vi var ment for hverandre, men så ble det ikke sånn likevel. Tror drømmene mine er underbevisstheten min som sparker meg i leggen.. Anonymous poster hash: a1031...610
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Enten at hjernen bearberider forholdet (traumer, etc.) eller at du ikke er ferdig med ham. Anonymous poster hash: 6ab55...94b
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 jeg drømmer stadig om min eks (slutt for over 10 år siden, var ungdomskjærester - the big one) - merkelige greier! Anonymous poster hash: eecbe...174
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Takk for innspill. Vet ikke hvordan ting ville vært idag om han ikke hatt den ene store feilen som gjorde at vi ikke kunne bli samboere. Men vi hadde det egentlig ganske fint sammen bare vi, og helt ærlig traff jeg han i skjul. Venninnene mine vet ikke jeg traff han, foreldrene mine ingenting heller eller øvrig familie. Var aldri offisielt, men han visste heller aldri at jeg skjulte han for omverdenen. Komplisert. Han røykte hasj fant jeg ut.. Men han fikk meg alltid til å le og vi hadde en slags lidenskap jeg aldri har hatt for noen andre. Allikevel var forholdet dødfødt. Har kjempedårlig samvittighet for at jeg tenker på han flere år senere, når jeg nå har verdens snilleste samboer/kjæreste/pappa til jenta vår. Anonymous poster hash: 992ee...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå