Gå til innhold

Flere som koser seg i varmen?

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke til resten av landet mtp været, men her på Østlandet er det ihvertfall høye temperaturer og knall sol! Vi pakker med oss mat og annet stæsj man trenger på stranda, og er der i flere timer og koser oss! Badet har jeg gjort også! Den første varmeperioden holdt jeg på å stryke med pga kvalme, men nå går det bedre, og jeg koooser meg i varmen 😊

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144156579-flere-som-koser-seg-i-varmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orker ikke å være hjemme i denne varmen, så må være på stranda så jeg får bada og kosa meg;-)

Ellers må jeg ærlig innrømme at nettene er et sant helvetet i denne varmen. Tar lang tid før jeg sovner, og våkner et par timer senere og må tisse, så bruker jeg lang tid på å sovne igjen :-/

Annonse

Ja, jeg stor koser meg, selv om jeg ikke får gjort stort i denne varmen. Og vi har ikke bil enda, så å dra på stranda blir det ikke mye av. MEN, jeg har kjøpt meg et stort plaskebasseng som jeg har plassert i hagen, og den er søren meg gull verdt! Tihii :P 

Da kan jeg være ut å sole meg jeg også uten å svette ihjel. I morgen så skal jeg be moren min om å ta med flyte-madrassen min så jeg kan legge den i bassenge så jeg kan ligge å flyte på den ;D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...