Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Hurra - er nettopp blitt forlovet og i full gang med å planlegge bryllup i august neste år Hvilke lokaler kan du anbefale i Trondheim og omegn? Vet av en del, men håper samtidig at det finnes noen skjulte skatter som akkurat du vet om! Takk for hjelp! Anonymous poster hash: d09d9...db4
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Litt vanskelig å gi råd når man ikke vet i hvilken del av byen du vil ha lokale og hvor stort du vil ha det, men et raskt Googlesøk kan gi en pekepinn... Jonsborg på jonsvannet e nydelig Engelsåsen gård ligg også på jonsvannet, Det ska ligg en gård md et stort flott lokale på ringvål/klett/byneset husker ikke hva det heter i farten men Google det;) Leinstrand samfunnshus Revegården på Saupstad Ligger også et fint lokale på Ranheim som jeg ikke husker navnet på Ranheim il som leier ut om jeg ikke husker feil:p Lykke til med bryllupsforberedelser;) Anonymous poster hash: 1eb14...bba
Nybegynner1 Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Munkholmen! Hadde konfirmasjonen min der en gang i tiden, -og skulle jeg giftet meg i Trondheim så hadde det ikke vært noe tvil om at jeg skulle hatt bryllupet mitt på Munkholmen!
Gjest StineTh Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Banksalen! Hvis du vil ha et lokale som står for mat, sette frem stoler/bord, dekke på, servere, rydde og vaske dagen etter så gå for Banksalen! Vi giftet oss der i fjor og det var helt fantastisk! Proffe ansatte og prikkfritt arrangement! Vi var så fornøyd! Nydelige lokaler er det også!
Gjest StineTh Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Og gratulerer med forlovelsen! Nyt planleggingen og tiden fremover mot bryllupet! ♡
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Festningen Sparebank1 kantinen i sentrum (kantine er litt misvisende da det er et skikkelig staselig og herskapelig lokale, og ikke typisk kantine) Det er en låve på Bjørkmyr som også er kjempefin som bryllupslokale, jeg husker dessverre ikke hva den heter. Kjempefint område rundt noe som er veldig kjekt, spesielt hvis det er en del unger som skal være med eller det blir strålende sol:) Skistua er faktisk også blitt et kjempefint lokale til bryllup etter at de pusset opp for noen år siden. Lian restaurant med utsikt over hele byen er en kjempefin plass å ha bryllup:) Anonymous poster hash: 297ec...68c
Gjest StineTh Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Festningen Sparebank1 kantinen i sentrum (kantine er litt misvisende da det er et skikkelig staselig og herskapelig lokale, og ikke typisk kantine) Det er en låve på Bjørkmyr som også er kjempefin som bryllupslokale, jeg husker dessverre ikke hva den heter. Kjempefint område rundt noe som er veldig kjekt, spesielt hvis det er en del unger som skal være med eller det blir strålende sol:) Skistua er faktisk også blitt et kjempefint lokale til bryllup etter at de pusset opp for noen år siden. Lian restaurant med utsikt over hele byen er en kjempefin plass å ha bryllup:) Anonymous poster hash: 297ec...68c Sparebank 1 sin kantine kalles Banksalen også så det er samme lokalet! Helt nydelig! (Skulle gjerne spist lunchen min der hver dag altså!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå