Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var uka vår her, jenter! Selv om jeg liksom ikke har trua, har jeg jo begynt å kjenne etter;) Svidde av en strimmel i dag, den var negativ som forventet, 10 dpo. Noen andre som har testa? Tvi tvi:)

Jeg er vel bare ca 8 dpo, og har brukt opp billigtestene, så lar det nok gå en stund. Har hatt syke murringer innimellom, men det kan jo være begge deler...

Heia oss! :D

Fortsetter under...

Huff så kjedelig FruMille :( men masse lykke til neste måned. Jeg har masse stikkinger så tror ikke det er lenge før mensen kommer her og, den nedslående blodprøven viser jo at jeg ikke har hatt eggløsning, så ingen forhåpninger her i gården. Blodprøven kan man ikke lure :) Hehe!

Det var dumt FruMille! Håper kroppen snart ordner opp!

Her har jeg litt smerter i magen til tider, litt kvalm i dag, hodepine og trøtt. De to siste kan like gjerne være værskifte her borte.

Vet at jeg hadde et egg som lå klart og at vi traff el, er ikke annet enn å vente til lørdag :)

I og med at dette er første ordentlige prøveperiode for oss kjenner jeg ikke syklusen min særlig godt enda. Har alltid innbilt meg at jeg ikke får PMS, men i går var jeg potte sur hele dagen uten noen særlig annen grunn enn den helsikes varmen som jeg takler dårlig. Så kanskje er det et tegn på at det ikke klaffet denne mnd og at tanta er på vei. Er veldig tissetrengt og har en del murringer og stikninger også. Får vente og se på søndag :)

I dag tok jeg en test, og det er noe der!!!!! Ikke akkurat tydelig, men allikevel er det noe der, og sånn har det aldri vært annet enn da jeg var gravid med nummer en. Nå blir jeg skikkelig sur om det er feil asså. Kommer garantert til å teste igjen i morra. Kanskje jeg kan overraske mannen på bryllupsdagen? ;-)

Annonse

Spennende Fru Monalisa! Får håpe det blir tydeligere om en dag eller to :)

Jeg er smårar, med stikninger nederst i magen/ved siden av skambeinet, litt kvalm og hodepine. Bare 8 dpo i dag, så det er muligens for tidlig med slike symptomer. Klarer å lure meg selv hver pp. til tross for at dette er pp 13. :)

Spennende dager.. Her var det mye symptomer forrige uke, ømme pupper, humørsvingninger, oppblåst mage.. Men denne uka, ingenting! Må bare ha tålmodighet og prøve å tenke på andre ting.. Mannen er borte hele uka så tenker uansett vente med testing til han er tilbake i tilfelle tr skulle avvente besøk.. Spennende å følge med dere andre! :-)

En oppdatering fra meg. I går tok jeg ny test og syns ikke jeg så noen ting. I dag var jeg mer usikker på resultatet, det var i hvertfall på ingen måte noen tydelig strek. Jeg tenkte shit la gå, 179kr i dass - jeg prøver en digital. Ingen store forventninger, men tror dere ikke at det sto gravid 1-2 da??? Så da blir det en hyggelig overraskelse på mannen på bryllupsdagen vår i dag og jeg får komme meg til apoteket og kjøpe folat, har ikke tatt det i den lange prøvetida.

Dette var moro, usikker på hvilken pp, men tror vi har runda 20 i alle fall. Lykke til dere andre!

Annonse

Henter opp igjen denne.

Mandag 11. august: Jenta30,

Tirsdag 12. august:

Onsdag 13. august: april2011mamma, Mamma&skatt

Torsdag 14. august:

Fredag 15. august: Fru Monalisa

Lørdag 16. august: Thelma_86 (13pp etter sa)

Søndag 17. august: xtal, FruMille (pp1 etter MA) , Mami, Cayenne

Gravid:

Fru Monalisa

TR:

Jeg er også med.. :-)

Mandag 11. august: Jenta30,

Tirsdag 12. august:

Onsdag 13. august: april2011mamma, Mamma&skatt

Torsdag 14. august:

Fredag 15. august: Fru Monalisa, FruAnne

Lørdag 16. august: Thelma_86 (13pp etter sa)

Søndag 17. august: xtal, FruMille (pp1 etter MA) , Mami, Cayenne

Gravid:

Fru Monalisa

TR:

IKM på søndag, men klarte ikke la være å teste i dag. Har vært kvalm hele formiddagen. Er tatt på ettermiddagsurin. Er en svaaaak strek der. Vet ikke om dere ser det? :P Spennende å se hvordan det utvikler seg videre :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79982-image/

Gratulerer så mye til Mona-Lisa :D Veldig artig!

Får se hvor lenge jeg klarer å vente med ny test! Når venter du IKM Sanna? :) 

Ja, syns jeg skimter noe jeg også, men får se om det bare er en skyggesterk. Har du testet enda Krumelur, eller er styggetanta kommet? :)

Måtte rive av en strimmel i stad men den var negativ. Mensen er aldri forsinka men den er vel rett rundt hjørnet. Er bare litt uvanlig at jeg får smerter såpass lenge før tantas ankomst. Men testen hadde nok vært positiv nå hvis det var noe.

Da går du spennende dager i møte, Sanna. Du må oppdater her også, selv om du egentlig bare er inne og sniker litt :D Artig å følge med på hvordan det går med andre :)

Uff, det var kjipt å høre Krumelur! Er vel bare å brette opp armene for en ny runde da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...