Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra :) Jeg venter fremdeles på maks på monitoren, håper virkelig den kommer imorgen, hvis ikke blir jeg litt motløs .. Clearblue digital eggløsningstest er fremdeles positiv med smiley på 3. ettermiddagen på rad, så eggløsningen er nok rett rundt hjørnet :) Er bare så glad for å teste positivt på el-test jeg. Er jo helt nytt for meg det, hehe :)

Positiv eltest i går, og veldig el-smerter i går kveld. Har fått lagt inn aksjer én gang, for tre dager siden så det spørs vel om det holder. Unge som har helt forstyrra søvnvaner etter ferien, kombinert med kjøkkenmontering til langt på natt hver dag har gjort at det har vært vanskelig. Kjente godt at egget slapp fra høyre side, der jeg mangler eggleder, så sjansen er jo uansett ikke så stor. Får heller få orden på leggerutinene igjen og komme sterkere tilbake neste mnd!

Her vet jeg sannelig ikke om EL har tenkt å dukke opp eller om den har kommet tidligere enn ellers for testene jeg har tatt har vært negative, forventet EL i går! Kan banne på at det er rot nå etter ma'en :( var veldig lysten på mannen sist helg, noe jeg pleier å bli rundt EL :P men jeg har ikke hatt symptomer som stikking i siden eller ømme nipler som jeg pleier å få rundt EL! Nei, vi får vel bare humpe i vei videre :P

Hei!

Er ny på bli gravid-forumet. Har ei jente på 2 år fra før, men hun var ikke planlagt. Føler meg ganske nybegynner i dette gamet. Har vært uten prevensjon i hele sommer, men ikke tatt hensyn til EL osv. Så dette blir nok 3 pp. Har brukt EL-tester i noen dager nå, men skjønner ikke helt når den er positiv. Den er mye sterkere nå enn alle de andre svake testene jeg har fått denne uken, men mangler pittelitt før den er like sterk som kontrollstreken. Regnes den som positiv da, og på tide å hive inn noen aksjer, eller skal jeg vente å se til i morgen? :) Er tre dager siden sist sengeaktivitet :) 

Håper noen kan gi litt tips. Skjønner ikke helt hvor ofte man burde gjøre det osv  :fnise:

Slenger meg på lista også :) 

Mandag 11. august: Jenta30,

Tirsdag 12. august:

Onsdag 13. august: april2011mamma, Mamma&skatt

Torsdag 14. august:

Fredag 15. august: **Cayenne**

Lørdag 16. august: Thelma_86 (13pp etter sa)

Søndag 17. august: xtal, FruMille (pp1 etter MA) , Mami_ 

Annonse

Hei!

Er ny på bli gravid-forumet. Har ei jente på 2 år fra før, men hun var ikke planlagt. Føler meg ganske nybegynner i dette gamet. Har vært uten prevensjon i hele sommer, men ikke tatt hensyn til EL osv. Så dette blir nok 3 pp. Har brukt EL-tester i noen dager nå, men skjønner ikke helt når den er positiv. Den er mye sterkere nå enn alle de andre svake testene jeg har fått denne uken, men mangler pittelitt før den er like sterk som kontrollstreken. Regnes den som positiv da, og på tide å hive inn noen aksjer, eller skal jeg vente å se til i morgen? :) Er tre dager siden sist sengeaktivitet :)

Håper noen kan gi litt tips. Skjønner ikke helt hvor ofte man burde gjøre det osv :fnise:

Hiv dere rundt, min erfaring er at el kan være rett rundt hjørnet når den er nesten positiv! ;)

Hei!

Håper noen kan gi litt tips. Skjønner ikke helt hvor ofte man burde gjøre det osv :fnise:

Hiv dere rundt, min erfaring er at el kan være rett rundt hjørnet når den er nesten positiv! ;)

Takk for at du tok deg tid til å svare :) Vi fulgte tipset ditt 😆 Blir spennende å følge hverandre videre :)

Hei!

Det er min erfaring også :) De lærde strides, men dersom alt fungerer normalt med begge er anbefalingen sex annenhver dag rundt el.

Annonse

Og der var EL testen positiv, flere dager etter forventet! Og jeg som ikke har mannen min her disse dagene :( er det sjans fortsatt siden vi la inn aksjer i går???

Anonymous poster hash: 63f1a...5a3

Ja, det er det :) Det skal være størst sjanse for å bli gravid to dager før el, så får vi håpe du ikke er en av dem som får positiv test i lange tider før el kommer.

Det samme skjedde meg - positiv test i går, og borte fra mannen. Vi får krysse fingrene! :)

Mandag 11. august: Jenta30,

Tirsdag 12. august:

Onsdag 13. august: april2011mamma, Mamma&skatt

Torsdag 14. august:

Fredag 15. august:

Lørdag 16. august: Thelma_86 (13pp etter sa)

Søndag 17. august: xtal, FruMille (pp1 etter MA) , Mami, Cayenne

Og der var EL testen positiv, flere dager etter forventet! Og jeg som ikke har mannen min her disse dagene :( er det sjans fortsatt siden vi la inn aksjer i går???Anonymous poster hash: 63f1a...5a3

Ja, det er det :) Det skal være størst sjanse for å bli gravid to dager før el, så får vi håpe du ikke er en av dem som får positiv test i lange tider før el kommer.

Det samme skjedde meg - positiv test i går, og borte fra mannen. Vi får krysse fingrene! :)

Har ikke peiling på når EL finner sted ift utslaget på testen :(

Men nå skal jeg faktisk ta meg noen dager ned der hvor mannen jobber (tok det på sparket ;) ), så da blir det kanskje lagt inn noen aksjer akkurat når egget slipper,hehehe;) hva gjør man ikke for å få bebis :P

Vi får håpe at vi begge får positive tester innen et par uker, det fortjener vi ikke sant ?! ;)

Så bra :lol: Ja, blir spennende! Vi har prøvd en god stund på nr tre her uten klaff, så vi får se. Begynner å dra seriøst på åra i babylagingssammenheng...

Du er jo heldig som har to fra før, men det hjelper vel lite når man har lyst på en til :) Vil gjerne ha tre med tiden jeg også :) Krysser fingrene fordeg denne runden

Hei!

Det er min erfaring også :) De lærde strides, men dersom alt fungerer normalt med begge er anbefalingen sex annenhver dag rundt el.
Ble et par kvelder på rad nå også, men får satse på at det ikke gjør noe skade det heller :) Endret av Mami_

Velkommen skal du være mami :) ja, det man høres ut som at EL din nærmer seg mtp testen, så da er det bare til å legge inn så mye aksjer som mulig :P

Lykke til :)

Takk for det! Artig å skravle med noen i samme situasjon :) Ble et par kvelder på rad nå, håper det ikke gjør noen skade :P

Lykke til du også :D

Så bra :lol: Ja, blir spennende! Vi har prøvd en god stund på nr tre her uten klaff, så vi får se. Begynner å dra seriøst på åra i babylagingssammenheng...

Du er jo heldig som har to fra før, men det hjelper vel lite når man har lyst på en til :) Vil gjerne ha tre med tiden jeg også :) Krysser fingrene fordeg denne runden

Takk for det :) Ja, har aldri hatt så lyst på barn som denne gang, men det er vel mest fordi de to andre kom omtrent før vi rakk å begynne å prøve. Men man blir litt mer realistisk etterhvert som tiden går, så nå tenker jeg at vi er veldig heldige som har to og at det får gå som det går. :)

Krysser fingrene for oss alle denne måneden! :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...