240210 Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 Hei! Jeg lurer på hvilken tid dere kjente bevegelser i magen? Er 18+1 idag å tror ikkje jeg har merket noe bevegelser enda, er de normalt? Eller jeg vet ikkje helt ka e ska kjenne etter, hvordan føles de? Blir glad får svar, blir bekymra snart..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Første gang kjente jeg liv i uke 19, og mannen kunne kjenne det på utsiden to dager senere. :-) det var først da jeg kjente skikkelig spark at jeg forsto at jeg nok hadde kjent det i en del uker allerede, og bare ikke forstått at det var liv jeg kjente. :-) Denne gangen kjente jeg liv daglig fra start av uke 14. :-) men nå vet jeg hvordan det kjennes ut. Det er vanskelig å beskrive hvordan det kjennes ut. Noe kan minne om luftbobler, senere blir det tydelige dult ved spark og slag, mens man kan kjenne langsomme, store bevegelser når barnet snur seg. :-) Gled deg, det gjør alt mer reelt. :-) Anonymous poster hash: ea6bf...8c1
240210 Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2014 Takk får svar:) ska på ultralyd i uke 19, så da kjekt å se nurke:) gleder meg til jeg/vi kan kjenne nokke:))
Sienna85 Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Jeg er 18+4 og kjenner ikke noe enda. I allefall har jeg ikke skjønt at det er det. Har i tillegg morkaken på baksiden, så det er ikke det som er grunnen til at jeg ikke har merket noe enda. Så jeg venter bare i spenning. Var på oul i går, så vet jo at hun spreller inni der selv om jeg ikke kjenner det ;-)
Blåbært Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Jeg sniker fra 3. trimester. De første bevegelsene jeg kjente kan sammenlignes med en god gammal braker, for å være helt ærlig. En fjert som "sprekker" inni magen og er på tur nedover. Du har garantert kjent den følelsen før. Etterhvert kjente jeg at det ikke var luft, og da innså jeg at jeg hadde kjent liv siden uke 16. Jeg har morkaka foran, og har likevel kjent det så tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå