Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Jeg er ikke så teknisk av meg, og kan generelt lite om Facebook og hvordan det virker. Beklager om jeg spør dumt!!! Jeg har en kronisk sykdom, og lurer på å melde meg inn i ei FB-gruppe for sykdommen. Jeg vil ikke at mine venner, kollegaer, familie skal vite at jeg er medlem. Er det mulig å melde seg inn uten at noen får vite? Og i tilfelle hvordan? Anonymous poster hash: a3283...6e4
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Nei, dessverre. Før kunne man stille inn slikt selv, men etter den store oppdateringen for et par år siden er det vennene dine som må huke av at de ikke vil se annet enn statuser og bilder fra deg feks. Er gruppen åpen så får de opp om du så bare liker et innlegg der inne. Er den lukket ser de at du er medlem, men ikke hva du skriver. Er den hemmelig ser de ingenting. Anonymous poster hash: 65c9d...dce
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Jeg er ikke så teknisk av meg, og kan generelt lite om Facebook og hvordan det virker. Beklager om jeg spør dumt!!! Jeg har en kronisk sykdom, og lurer på å melde meg inn i ei FB-gruppe for sykdommen. Jeg vil ikke at mine venner, kollegaer, familie skal vite at jeg er medlem. Er det mulig å melde seg inn uten at noen får vite? Og i tilfelle hvordan? Anonymous poster hash: a3283...6e4 Hei. Mange slike grupper er hemlige. Da kan ikke dine venner se at du er medlem. Men da er det også vanskelig å finne gruppen og man må bli invitert av noen andre. Så man må først melde seg inne i mer åpne grupper. Jeg er medlem av Me grupper, noen mer åpne enn andre og ingen av mine venner kan se hva jeg har skrevet der inne Anonymous poster hash: e3cdb...c98
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 hvis gruppen er hemmelig/lukket så er det ingen som ser det. Anonymous poster hash: ce8e2...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå