Gå til innhold

Hva er forskjellen på color magic og fantasy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: e3186...f46

Skrevet

Ingen ting som har betydning. Har vært på begge to, og jeg må hver gang se om hva det står i resepsjonen, før jeg vet hvilken båt vi er på

Skrevet

Hvordan er båten?vurderer å ta med kjæresten. 1850kr for begge,dyrt eller billig?

Skrevet

Kan anbefalse. Har vært der på jobb tur og med barn. Super hyggelig begge deler. Tror det er en grei pris. Har kun ligget på 4 stjernes lugar med sjøutsikt og er kjempe fornøyd.

Skrevet

Hvis dere skal i land i kiel, så husk å veksle på båten. Butikkene tar ikke norske visa kort:(

Skrevet

1850 for hva? Jeg kan tenke meg prisen er satt opp nå i ferien. Pleier koste fra 398 til 598 pr pers i innvendig lugar ellers.

Like båter. Ryktene sier at det er koseligere stemning på magic. Pga personalet.

Men jeg syns de er like hyggelige.

Ellers i året kjøres det ofte kampanjer på feks oppgradering etc.

Jeg ville ventet med å reise til skoleferien er over. Om det er kjærestetur.

Skrevet

Hvis dere skal i land i kiel, så husk å veksle på båten. Butikkene tar ikke norske visa kort:(

Hvilke butikker tar ikke norske visa kort? Det har jeg aldri opplevd.

Båtene er helt like, maten i middagsbuffeten er veldig god, så anbefaler det.

Anonymous poster hash: 0e84f...d21

Skrevet

Takk for svar :) kommer nok til å bli brukt mye penger noe jeg ikke har. Vurderer også en natt på hotell i stede til 900kr. Er en kjærestetur.

Skrevet

1850kr for 2 per tur/retur med båten.

Skrevet

Det er antall lugarer/pasasjertall som er forskjellen.

Anonymous poster hash: 61ca7...9c0

Skrevet

Lurer jeg og på, ikke opplevd.

Innredningen er forskjellig tror jeg men har kun tatt Magic

Anonymous poster hash: 66b50...405

Skrevet

Lurer jeg og på, ikke opplevd.

Innredningen er forskjellig tror jeg men har kun tatt Magic

Anonymous poster hash: 66b50...405

Var noen butikker i gågata i Kiel som ikke tok kort. De tok kun kontant. Må si jeg ble litt overrasket. Hvem er det som ikke tar kort i 2014?

Skrevet

Personlig er jeg mest fan av Magic. Nyere båt og kjenner mange ansatte ☺. Reiser ca 8- 10 ganger i året og tar alltid ut noen euro i minibanken, så jeg har småkroner å bruke, istedet for å dra kortet i enhver anledning.

Skrevet

Jeg var avgårde nå i mai. Og da jeg skulle betale på body shop fortalte damen at de hadde nye regler. Så vi får ikke betale for varer under 20 euro med kort. Har også opplevd at cafeer o.l. ikke tar kort. Minibanker overalt så ikke noe problem ta ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...