Gå til innhold

Menslignende smerter helt i starten?

Anbefalte innlegg

Fant ut for et par dager siden at jeg er gravid igjen. 4-5 uker. Dette er nr. 3 men det er 5 år siden sist jeg var gravid på dette stadiet. Kan rett og slett ikke huske om jeg hadde slike smerter den gangen. 

Det er akkurat som uka før jeg får mensen. Det er en dump smerte, mer ubehagelig enn vondt. Har ømme brystvorter og er sulten hele tiden. Men det føles ikke bra... jeg er redd. 

Noen andre som kan berolige med at dette er forholdsvis normalt? Jeg har googlet det og det står stort sett at det er normalt... men det kjennes mer betryggende om noen svarer her og nå enn svar fra og uttalelser fra 2008..... 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144156325-menslignende-smerter-helt-i-starten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:-) Haha, vi er rare vi mennesker! Trenger bekreftelser for mye og det hjelper ikke alltid å lese seg til svar. Er klar over at det kan gå begge veier uansett men det hjelper på psyken å vite at det er andre som har kjent det samme!

Det er helt normalt! Livmoren din som utvider seg, det kjennes ofte ganske godt fordi den fortsatt ligger ganske langt nede i bekkenet. Omkring uke 12 flytter livmoren seg oppover og da er det ikke like ømt lengre. Tror det er derfor du kjenner det litt ekstra i begynnelsen.

Har hatt mye mens smerter, til og med blødninger, men var på Ul etterpå og det var ikke noe galt. Hadde utviklet seg til et lite foster med et bankende hjerte. Det er ikke noe å bekymre seg for :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...