Gå til innhold

Litt frustrert over kroppen min..

Anbefalte innlegg

Er nå inne i pp 8. Syklusen min har variert fra 4-6 uker siden jeg sluttet på prevensjon. Denne måneden er jeg nå oppe i 7 uker, og ingen store tegn til at TR er på vei.

Har være på utenlandstur, og fikk kjøpt meg en test som jeg tok på IKM (foreslått dato fra syklus-app). Den var negativ, både på kveldsurin og morgenurin dagen etterpå.

Så - da er det jo mulig at El har vært senere nå enn før. Kjenner så smått murring i ny og ne. Og var sikker på at TR skulle komme senere på dagen da jeg testet negativt på morgenen. Men neida..

Det gir forsåvidt håp om at El har kommet senere.. Men hvor mye senere.. Og hadde vi oss i rett tid?? :P

Har vært hos legen og forhørt meg litt, da jeg har mistanke om PCOS eller endometriose.

Har tidligere være ekstremt plaget med smerter ved menstruasjon, og slitt mye med overvekt tidligere. Fått innkalling til gynekolog i september. Så skjer det ikke noe før den tid, får jeg forhåpentligvis mer oversikt over hvordan kroppen min fungerer da.

Kommer hjem i ettermiddag, og da får jeg teste på nytt. Bør vel vente til i morgen tidlig, men. Vet ikke om jeg klarer..

Har ingen spesielle symptomer. Ikke noe veldig fremtredende i allefall.

Men kan nevne noen:

- Må ofte tisse

- Litt svimmel når jeg reiser meg raskt

- Har vært småuggen ved et par anledninger uten opplagt grunn.

- Litt spre bbrystvorter.

- Små murringer fra tid til annen. Kjennes ut som mensen er på vei, men så kommer den ikke.

- Drømmer ekstremt mye om nettene!

- Tett i nesa om kvelden.

- Uteblitt mens..

Men.. Alt dette kan jo være så mye annet og..

Så får se da. Om det blir en positiv opplevelse å teste nå, eller om det blir blendahvitt atter en gang :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144156308-litt-frustrert-over-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...