Gå til innhold

Er det dumt å sole seg uten solkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg smørte meg med solkremen i dag og jeg ble brent :(

Hi

Anonymous poster hash: f6fe3...6dc

Ja, da kan du vel tenke deg hvordan det hadde blitt om du ikke hadde brukt den...

Korrekt bruk er: En spiseskje i ansiktet, et shotglass på kroppen, smør hver tredje time og bruk solhatt og/eller solbriller.

Anonymous poster hash: 11f74...7eb

Det hørtes fryktelig mye ut... da blir vel en flaske brukt opp i løpet av en dag?? Det har ikke jeg råd til. :P

Anonymous poster hash: b97fa...0d9

Neida, går bra det. Kjøper selvfølgelig produkter med høy kvalitet hos apotek, da får man faktor-rabatt. (Jeg smører forresten ikke kroppen så mye, siden jeg sjeldent går med lite klær. Mengden jeg nevnte er om man er i bikini. 

Skrevet

Nei da..... Bare kjør på!!! Rødt blir brunt :)

Skrevet

Det er ikke sant for alle, bl.a. meg. Blir kjempesolbrent, gjerne med soleksem, og deretter like hvit igjen. (Og jeg har ikke rødt hår, men brunt... Av en eller annen grunn er folk opptatt av det.)

Anonymous poster hash: 40566...e41

Skrevet

Wow. Du må være utrolig lite intelligent.

Skrevet

Kommer helt ann på huden. Jeg bruker aldri solkrem. Har opplevd at jeg blir mer solbrent med enn uten. :P

Anonymous poster hash: f654f...90e

Skrevet

Haha!! Ja like intelligent som alle andre som skriver her!! Selvfølgelig bruker man solkrem ute i sola.... Trodde virkelig ingen voksen oppegående menneske måtte spørre om det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...