Gå til innhold

Hva synes dere hjelper mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Forskjellig fra periode til periode og graviditetene mine

Men here goes ;)

Blåbærsaft

Snickers is

Isbiter

Frosne druer

Ihjel stekt big one kuttet i biter på str med kattemat..hehe??

Tyrkisk pepper

Revita knekkebrød med meierismør

Saft som var kjølt ned i frysen til slush

Cola med mange sitron og isbiter i.

Pomfri

Slike 123 rundstykker man steker noen min i ovnen, med bremykt smør på..

Anonymous poster hash: 96ad8...ec3

Salt lakris gjør underverker her. Og ingefærøl, den alkoholfrie som selges på polet, den har reddet mang en kveld :) 

Gikk mye i loff i starten, har nå kommet  meg over på vanlig mat mer og mer (uke 11 nå). Trodde jeg var kvitt det etter flere kvalmefrie dager i forrige uke, men nå kjenner jeg det er tilbake igjen. Sukk. 

Ristet brød (eller loff) med smør er genialt. Det samme har toast med smeltet ost vært, av en eller annen grunn. 

Pasta og makaroni med en smørklatt, og ris med litt soyasaus. Det går i lette karbohydrater og noe salt ved siden av for min del ser jeg. 

Hjelper for meg å spise til nøyaktige tider, det vil si, hvis jeg får lyst på noe kan jeg ikke vente i mer enn et par minutter før ejg får det i meg, ellers blir jeg kvalm. Må spise og spise, herregud, og har lagt på meg flere kilo allerede. Var lavkarber før jeg ble gravid, så et kosthold basert på loff og brød merkes godt på vekta :P 

Er kjempesugen på salt pålegg av typen salami, spekeskinke og fårepølse, men jeg må bare smøre meg med tålmodighet og holde meg unna noen måneder til... Grem. 

Hvis du sliter med vann, prøv å ha noen dråper sitron oppi. Det hjalp her i alle fall :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...