Gjest MMJ Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Så utrolig irriterende De har nettopp slippet ut katten, kattunge... Hva er best for å holde katten unna?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Katt deg vekk, noe man får kjøpt på hagebutikker, men er usikker på om det er skadelig for barn. Evt lag et lokk til sandkassen Anonymous poster hash: 1e701...e9c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Lokk på sandkassen. Trodde alle hadde det Anonymous poster hash: 37dad...e97
Gjest MMJ Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Lokk? Blir jo veldig tungt da... presenning da kanskje?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Lag todelt lokk med gjenger på begge sider, da blir det ikke så tungt å åpne Anonymous poster hash: 1e701...e9c
Gjest MMJ Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Lag todelt lokk med gjenger på begge sider, da blir det ikke så tungt å åpne Anonymous poster hash: 1e701...e9c Ok, får be mannen om å snekre sammen noen tynne planker... Forbaska katte!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Det er vel flere katter enn bare nabokatten som lusker rundt og bæsjer i sandkasser. Få deg et sandkasselokk du. Anonymous poster hash: 1a4d6...d7d
Gjest MMJ Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Det er vel flere katter enn bare nabokatten som lusker rundt og bæsjer i sandkasser. Få deg et sandkasselokk du. Anonymous poster hash: 1a4d6...d7d Har ikke hatt problemet før nå faktisk. har sett kattungen til naboen i hagen nå 3 ganger. Jeg "freser" den bort... men den kommer bare tilbake...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Trodde alle skjønte såpass. http://www.tilboligen.no/utemiljo/lekeapparater/sandkasser/sandkasse-med-lokk-120-x-120cm Anonymous poster hash: 1b40a...16c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Det er vel flere katter enn bare nabokatten som lusker rundt og bæsjer i sandkasser. Få deg et sandkasselokk du. Anonymous poster hash: 1a4d6...d7d Har ikke hatt problemet før nå faktisk. har sett kattungen til naboen i hagen nå 3 ganger. Jeg "freser" den bort... men den kommer bare tilbake... 3 ganger ja! Det er jo et kjempeproblem! Men kjøp lokk, man vet uansett ikke noen garanti hva eller hvem som gjør fra seg i sanden i kassa hvis den ikke har lokk. Anonymous poster hash: 1a4d6...d7d
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 På lekeplassen her brukerde nettingteppe. Hull på ca 5*5. Nylon. Veldig enkelt å ta på og av. Kjøp deg det, da klarer ikke katta å grave. Anonymous poster hash: 4161f...a71
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Det er vel flere katter enn bare nabokatten som lusker rundt og bæsjer i sandkasser. Få deg et sandkasselokk du. Anonymous poster hash: 1a4d6...d7d Har ikke hatt problemet før nå faktisk. har sett kattungen til naboen i hagen nå 3 ganger. Jeg "freser" den bort... men den kommer bare tilbake... 3 ganger ja! Det er jo et kjempeproblem! Men kjøp lokk, man vet uansett ikke noen garanti hva eller hvem som gjør fra seg i sanden i kassa hvis den ikke har lokk. Anonymous poster hash: 1a4d6...d7d Hun har SETT den tre ganger. Du tror vel ikke at hun står vakt over sandkassen 24/7 og får med seg alt som skjer der? Hvor mange ganger mener du man skal se katten drite i barnas sandkasse før man tar tak? Jeg venter spent på fasiten din. Jeg blir så provosert over alle de sprø katteeigerene som i fullt alvor mener at hele verden skal tilrettelegge for at deres husdyr skal få fritt lwodenovwr alt. Anonymous poster hash: bb6ba...d65
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Vi blandet litt pepper i sanden. Har ikke hatt en eneste kattebæsj i sandkassa på to år. Og vi bor på landet. Anonymous poster hash: de8ab...bc6
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Lokk på sandkassen. Kunnskap alle burde ha. Anonymous poster hash: 45eab...58d
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 Alle har da vel lokk på sandkassen? ! Anonymous poster hash: 66f10...d74
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #16 Skrevet 21. juli 2014 Ikke bruk tett lokk. Da blir det kjempegrobunn for sandlopper. Det klør! Bruk netting eller lignende. Anonymous poster hash: a1ae5...2e1
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #17 Skrevet 21. juli 2014 Det er ikke så rart, ser jo ut som en diger kattekasse for den. Prøv denne: http://www.dyresjappa.no/products/keep-off-spray-katt-100ml Anonymous poster hash: 310cc...fd9
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #18 Skrevet 21. juli 2014 Og da lurer jeg på, hvorfor skal naboene få ekstra utgifter og jobb for at en familie skal ha katt? Burde ikke den aktuelle nye dyreeieren tatt en runde og tilbudt Katt Deg Vekk til bedd og møbler eller lokk til sandkassene? Tomtegrenser er der for en grunn. Og når katten ikke kan oppdras burde eier ta andre steg for naboenes skyld. Anonymous poster hash: 5cd7c...c22
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #19 Skrevet 21. juli 2014 Og da lurer jeg på, hvorfor skal naboene få ekstra utgifter og jobb for at en familie skal ha katt? Burde ikke den aktuelle nye dyreeieren tatt en runde og tilbudt Katt Deg Vekk til bedd og møbler eller lokk til sandkassene? Tomtegrenser er der for en grunn. Og når katten ikke kan oppdras burde eier ta andre steg for naboenes skyld. Anonymous poster hash: 5cd7c...c22 Kunne ikke vært mer enig! Anonymous poster hash: bb6ba...d65
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #20 Skrevet 21. juli 2014 Man kan ikke ha sandkasse uten lokk, katter finnes det i hele landet og de driter i sandkasser, sånn er det bare... Ingen av de nærmeste naboene her har katt, men katter ser jeg her rett som det er likevel. Finnes vel ikke en plass i verden det ikke er katter, emten tamme eller ville. Ingen vits å bruke energi på å irritere seg, akkurat som fluer og mygg må vi bare akseptere at de er der. Trodde nesten ikke det ble solgt sandkasser uten lokk lenger jeg, det må man bare ha. Anonymous poster hash: 93045...dfd
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #21 Skrevet 21. juli 2014 Idiotisk å si at katteeiere mener at katten har rett til å bæsje hvor den vil. Jeg synes heller ikke noe om kattebæsj overalt. Det vil alltid følge ulemper mer dyr. Når vi kjøpte katt så spanderte vi lokk på sandkassa til naboen før vi slapp den ut. Kostet oss noen hundrelapper OG de ble så takknemlige at de tilbød oss å la våre barn bruke den når de måtte ønske. Kommunikasjon er viktig. Anonymous poster hash: 40f0e...098
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #22 Skrevet 21. juli 2014 Jeg har ikke katt selv, men har barn med sandkasse med lokk (som vi selv har betalt). Synes det er en del ulemper med katter i bebygde strøk, men er så UTROLIG takknemlig for at noen alikevel velger å ha katt. Er nemlig ikke så glad i rotter. Leste et sted at om det ikke hadde vært for at det er katter i byene ville rottebestanden eksplodert, så vil heller betale selv for et sandasselokk og litt "katt deg vekk" til blomsterbedet Anonymous poster hash: c337e...252
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #23 Skrevet 21. juli 2014 Eddik gjør susen bland litt i vann og spray utover. Anonymous poster hash: c23f2...c29
ms.Pond Skrevet 21. juli 2014 #24 Skrevet 21. juli 2014 Vi blandet litt pepper i sanden. Har ikke hatt en eneste kattebæsj i sandkassa på to år. Og vi bor på landet. Anonymous poster hash: de8ab...bc6 Takk! Det skal jeg prøve! Genialt
*Miss Marple* Skrevet 21. juli 2014 #25 Skrevet 21. juli 2014 Vi har en diger sandkasse som det er umulig å ha lokk på, men har heldigvis ikke observert noen katter i nærheten enda. Skal prøve trikset med eddik da, det hørtes enkelt og ufarlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå