Gå til innhold

Dere som sykler til og fra jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere med skift? Er dere ikke svette når dere kommer frem?

Skal begynne å sykle til og fra jobb i morgen og ser for meg at jeg må ha med meg skift og dusjsåpe hver dag og komme kjempe tidlig for å dusje og skifte :P

Anonymous poster hash: 63950...9a3
Skrevet

Jeg har aldri hatt med skift. Sykler ikke så hardt at jeg blir svett til jobb. Føler jeg for det sykler jeg heller raskere/hardere hjem igjen.

Men skal du ha en ordentlig treningsøkt med betydelig økt puls og belastning så kan kanskje skift og dusj være greit ;)

Anonymous poster hash: ce495...48b
Skrevet

Ikke svett. Det er friskt og godt på sykkelen. Men vi har eget arbeidstøy da, da blir det vel annerledes.

Anonymous poster hash: 3e4d2...b92
Skrevet

De fleste som sykler til jobb hos oss sykler i sykkeltøy og dusjer og skifter på jobb.

Skrevet

Sykler i treningsklær og dusjer på jobb. Har en sekk stående med litt av hvert, tar med klær hver dag.

Skrevet

Blir ikke svett, er kun 2,5 km en vei til min jobb, så er ikke mulig å bli svett på den korte turen :)

Anonymous poster hash: 1dd64...a51

Skrevet

Jeg sykler i tur-tempo til jobb, tar ikke i noe særlig. Bare 4 km til jobb så ikke lange sykkelturen, trenger ikke stresse akkurat.

Anonymous poster hash: fc6c2...5f3
Skrevet

jeg tar det også som en tur, og ikke som en hard treningsøkt, så sykler i vanlige klær og trenger ikke skifte. Blir forbisyklet av alle disse racerne med refleksgule sykkeljakker da:) Så jeg tenker det spørs på lengden, om du vil trene eller bare være i bevegelse, og kanskje terrenget (kan bli svett av mye oppover om man ikke går av sykkelen da)

Anonymous poster hash: d7725...e86
Skrevet

Jeg er heldig, for har nedoverbakke på vei til jobb og motbakke hjem. 

Dusjer noen ganger på jobb, så kan jeg bare stå opp, spise og dra. 

Har håndduker, shampoo etc liggende i skapet mitt, og sekk med skift på ryggen

Skrevet

Skal ikke bli noen treningsøkt. Er 4,5 km. til jobb, men omtrent bare oppoverbakker :P Og utrent!

Anonymous poster hash: 63950...9a3
Skrevet

Masse bakker og ekstrem varme ute så ja, har med meg skift. Ikke alle dager jeg blir svett, men vil ha muligheten til å skifte.

Vår/Høst/Vinter trenger jeg ikke skift, men har alltid med pga jobb.

Skrevet

Hva slags jobb har dere som har sjans til å dusje på jobben?

Jeg jobber på kontor og der har vi ingen dusjmulighet. Heldigvis er det bare nedoverbakke til jobb - verre hjem igjen 😜

Anonymous poster hash: 67532...9e6

Skrevet

Hva slags jobb har dere som har sjans til å dusje på jobben?

Jeg jobber på kontor og der har vi ingen dusjmulighet. Heldigvis er det bare nedoverbakke til jobb - verre hjem igjen

Jeg jobber på et kjøpesenter og der har vi en garderobe med dusj i kjelleren, ble bygget ved siden av bomberommet etter ønske fra de ansatte...

Anonymous poster hash: fc6c2...5f3

Skrevet

Bra bakkene er på vei hjem da for du har dusj hjemme :-)

Jeg jobber litt ulike steder, men har aldri opplevd at det ikke har vært dusj på jobben. Trodde det var vanlig?

Skrevet

Bra bakkene er på vei hjem da for du har dusj hjemme :-)

Jeg jobber litt ulike steder, men har aldri opplevd at det ikke har vært dusj på jobben. Trodde det var vanlig?

Jeg har også jobbet mange forskjellige steder, både butikk, barnehage, kontor og en stor skole og ingen plass har jeg hatt mulighet til å dusje på jobb.

Dette er på 'landet' da, kanskje det er litt 'kulturforskjeller' rundt om? Vi er nok ikke så flinke til å sykle i distrikta, mye pga avstandene.

Men jeg har to km nedoverbakke til jobben, så jeg har ingen unnskyldning for å ikke sykle ;)

Skrevet

Stort sett alle arbeidsplasser jeg har hatt har hatt dusjmulighet. Posten, institusjon, kommunalt kontor osv. Er vel ganske vanlig med en ansatt-garderobe?

Jeg dusjer på jobb de dagene jeg sykler.

Anonymous poster hash: 45214...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...