Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har bundet renten og har tenkt å studere fra høsten av. Det betyr at jeg må avslutte den avtalen. Jeg har bundet renten på en lavere fastrentesats enn den som er gjeldende for samme avtale i dag. Det betyr vel at avtalen avsluttes i min favør? I tillegg, kommer jeg til å betale på mine nåværende avdrag eller settes hele lånet mitt på vent mens jeg studerer? Anonymous poster hash: 00629...045
Gemini77 Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Renten på lånet ditt åpnes igjen og du må betale vanlig flytende rente igjen. Skjønner ikke helt hva du mener med at det skal gå i din favør?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Renten på lånet ditt åpnes igjen og du må betale vanlig flytende rente igjen. Skjønner ikke helt hva du mener med at det skal gå i din favør? Har du ikke hørt om overkurs og underkurs? Anonymous poster hash: 00629...045
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 http://www.lanekassen.no/nn-NO/tilbakebetaling/renter/fast-rente/ Anonymous poster hash: 7103b...97c
Gemini77 Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Renten på lånet ditt åpnes igjen og du må betale vanlig flytende rente igjen. Skjønner ikke helt hva du mener med at det skal gå i din favør? Har du ikke hørt om overkurs og underkurs? Anonymous poster hash: 00629...045 Jo men visste ikke at Lånekassen gjorde dette. Avsluttet selv min fastrente noen år tilbake og kan ikke huske at dette ble gjort. Men da tjener du på det sider Lånekassen tjener på at du avslutter forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå