Idachristin7 Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Hei! Jeg har dessverre ikke kommet inn på studieplassen jeg søkte. Igår ble det lagt ut ledige studieplasser, og i dag søkte jeg to forskjellige studier. Dette for å "sanke inn" studiepoeng til neste år..... Nå er det riktignok bare noen timer siden jeg søkte disse to andre studiene, men meldingen jeg fikk opp nå er "Ikke tilbud. Det ble ikke tilbudt studieplasser i denne opptaksrunden". Noen som vet hva dette betyr? Betyr det at jeg ikke får studieplass? Når jeg oppdaterte siden kom det bare opp **)Ikke tilbud, slik det stod tidligere i dag (dette betyr at opptaket ikke er gjort). Jeg begynner å bli litt stressa nå. Håper noen der ute kan svare
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Når du søker via resttorget så søker du til den enkelte høgskole / universitet direkte (enten epost eller via telefon). Var iallfall slik jeg gjorde det for noen år siden og da fikk jeg en telefon om at jeg var kommet inn så lenge papirene mine var i orden. Anonymous poster hash: 47d1c...a9e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Altså du søker hva for noe? Du søker en høgskole du ikke skal gå ferdig for og få studiepoeng? Anonymous poster hash: 51db1...924
Idachristin7 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2014 Altså du søker hva for noe? Du søker en høgskole du ikke skal gå ferdig for og få studiepoeng? Anonymous poster hash: 51db1...924 Jeg søker et årsstudium, dels for å drive med noe - dels for å få studiepoeng, slik at jeg er sikret høyere "score" til neste års opptak.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Ok. I dag er det ingenting åpent dessverre. Men på samordnaopptak sine sider står det forklart at en skal søke der..? Skolen jeg nå har søkt er forresten samme som jeg først ikke kom inn på, så jeg vet at de har alle mine papirer, og at alt skal være i orden..... Vil tro at "ikke tilbudt" refererer til det du opprinnelig søkte gjennom SO. Ta en telefon til skolen i morgen du.Lykke til Anonymous poster hash: 47d1c...a9e
Idachristin7 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2014 Ok. I dag er det ingenting åpent dessverre. Men på samordnaopptak sine sider står det forklart at en skal søke der..? Skolen jeg nå har søkt er forresten samme som jeg først ikke kom inn på, så jeg vet at de har alle mine papirer, og at alt skal være i orden..... Vil tro at "ikke tilbudt" refererer til det du opprinnelig søkte gjennom SO. Ta en telefon til skolen i morgen du.Lykke til Anonymous poster hash: 47d1c...a9e Listene blir oppdatert hver dag kl 09:00, så om studiene ligger ute ennå i morgen vet jeg at det ikke er fullt ihvertfall. Syns bare det var en rar melding å få opp. **) Ikke tilbudt står forresten kun på disse studiene jeg la til i dag. Studiet jeg opprinnelig søkte på, og ikke kom inn på står det *) Ikke tilbudt. 1 stjerne betyr at det mest sannsynlig ikke blir etterfylt, mens 2 stjerner betyr at opptaket ikke ennå er gjennomført. Igjen, denne rare meldingen: Ikke tilbud. Det ble ikke tilbudt studieplasser i denne opptaksrunden - jeg lurer på. Uten en eneste stjerne om jeg kan legge til. Det er kanskje best å bare smøre seg med litt tålmodighet og krysse fingrene for at jeg har en sjanse. Så får jeg rett og slett bare ringe dem imorra, ja
Idachristin7 Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2014 Liten rettelse; med en stjerne, altså *), står det venteliste. **) står det fremdeles ikke tilbudt. Får forresten ikke opp feilmeldingen nå, så kanskje det ikke er noe å tenke på. Får se hva dem sier imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå