Gå til innhold

Veit noken om badeplasser rundt arna eller nesttun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har fått nok! Heime er det fult i kveps med eine utgangsdøra og edderkopper med den andre. Får dermed ikkje fult opp i bassenget og verandaen er full i kveps. Trenge en plass å kjøre med mulighet for avkjøling!

Noken som veit? En plass det er greit for en 2-åring å vasse :)

Skrevet

Myravatnet

Anonymous poster hash: 94130...e95
Skrevet

Myravatnet

Kor er det?:)

Skrevet

Holmen. Flott badeplass i Arna. Du finner den hvis du kjører gamlevegen fra Indre Arna, retting mot Ytre Arna. Synes godt, det er en stor halvøy som strekker seg nesten tvers over fjorden.

Anonymous poster hash: c7c6e...8aa
Skrevet

Holmen. Flott badeplass i Arna. Du finner den hvis du kjører gamlevegen fra Indre Arna, retting mot Ytre Arna. Synes godt, det er en stor halvøy som strekker seg nesten tvers over fjorden. Anonymous poster hash: c7c6e...8aa

Oi, eg er glad eg spurte! Google maps ville ha meg til paradis ;) men tusen takk! Et siste spm; ka som er gamlevegen?:P

Skrevet

Holmen. Flott badeplass i Arna. Du finner den hvis du kjører gamlevegen fra Indre Arna, retting mot Ytre Arna. Synes godt, det er en stor halvøy som strekker seg nesten tvers over fjorden. Anonymous poster hash: c7c6e...8aa

Oi, eg er glad eg spurte! Google maps ville ha meg til paradis ;) men tusen takk! Et siste spm; ka som er gamlevegen?:P

Oisann, no trudde eg det var samme anonym! Haha, da prøver eg google maps igjen :P

Skrevet

Oi, eg er glad eg spurte! Google maps ville ha meg til paradis ;) men tusen takk! Et siste spm; ka som er gamlevegen? :P

Den gamle vegen går parallelt med den nye. (Som forøvrig ikke er veldig ny lenger, men den er nyere enn den gamle. Nyevegen er dermed hovedvegen mellom Arna og Åsane). 

Anonymous poster hash: c7c6e...8aa

Skrevet

Fant ut ar vi skulle reise til slottet, for det visste vi ca kor va:) hehe, men ser no at det er kanskje det som er myravatnet?:P artig :)

Skrevet

Fant ut ar vi skulle reise til slottet, for det visste vi ca kor va:) hehe, men ser no at det er kanskje det som er myravatnet? :P artig :)

Det er i allefall ikke noe å si på tempraturen i vannet der. 

Skrevet

Fant ut ar vi skulle reise til slottet, for det visste vi ca kor va:) hehe, men ser no at det er kanskje det som er myravatnet? :P artig :)

Det er i allefall ikke noe å si på tempraturen i vannet der.  Anonymous poster hash: 94130...e95

Aaah, nei, det var fantastisk digg! Perfekt temperatur for gutten og:) og svigermor for den saks skyld:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...