Gå til innhold

10 dager over IKM

Anbefalte innlegg

Jeg river snart ut alt håret mitt!! Vi prøver å på barn nr 2. Jeg er nå som skrevet i overskriften 10 dager over IKM, tar tester hver morgen, og alle er blendahvitte! Og det er så frustrerende. Jeg viser ikke antydning til å få TR en gang. Har heller flere gr.symptomer. oppblåst som en ballong, meget ømme bryst, mage hard som kevlar 😝 med første mann var alt så enkelt, der testet jeg positivt 2 dager Før IKM. Og hadde kjemisk graviditet i april..... blir bare så frustrert over å ikke vite hva som foregår i min egen kropp.

Noen som har Vært borti det samme å har noen erfaringer å komme med?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144156079-10-dager-over-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd at syklusene mine har blitt lenger etter fødsel for to år siden og dessverre MA i vinter.

Hvor gammel er førstemann?

Ti dager er lenge da, håper det går bra! Krysser fingrene for deg!

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: b668c...03a

Er du sikker på når du hadde el da? Har du testet?

Det er, så vidt jeg har lest, fortsatt mulighet for at kroppen har prøvd å slippe egget, men ikke gjort det. Så tester er ikke 100 %. Hadde du vært gravid nå så hadde jo testene mest sannsynlig slått ut. Men det finnes jo unntak.

Hva med og få tatt en blodprøve hos legen?

Lykke til!

Anonymous poster hash: 488a4...60e

Førstemann er ble 3 år i april, så føler virkelig at nr 2 er på sin plass nå 😝 får veldig sterke symptomer når jeg har eggløsning, å kjenner med en gang når den har passert. Så er ganske sikker på at jeg hadde det, men det kan jo Være at kroppen tok en hvit en på meg 😝 men men, jeg venter fortsatt i spenning. Tenker hvis jeg går over 2 uker over IKM så får jeg ta meg en tur til legen ☺

Jeg har hatt det akkurat som deg!

Men idag kom mensen! 8 dager over ikm... Jeg tok el tester også... Holdt på å bli gal av testing og ingen tr... 😊 hadde ma i februar og føler fortsatt at kroppen tuller med meg... Blæææ håper det klaffer snart, og håper syklusen din slutter å tulle med deg! 😊😊😊

Annonse

Det skal Være sikkert å visst!! Er så lei nå, at jeg orker ikke ta flere tester en gang, blir bare like skuffet hver gang når den er negativ 😕 så får vel bare vente på at TR skal komme, og kommer den ikke så får jeg vel ta meg en tur til legen da ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...