Gå til innhold

Gleder meg til fryseforsøk i august! Flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Ja, jeg skal ha fryseforsøk i august, eller dvs håper det blir i august. Skal ha i naturlig syklus, så da kommer det ann på hva kroppen bestemmer seg for... Planen er i alle fall sent i august.

Har tre på frys, så håper ett overlever. Måtte tine tre på forrige fryseforsøk. Får bare sette inn ett uansett, så krysser fingre for det ene :-)

Jeg skal etter planen ha fryseforsøk i august etter mislykket mai forsøk. Skal begynne på primolyt på søndag for å utsette TR med noen dager pga klinikkens ferieavikling. Så er det over på progynova før jeg regner med innsett ca rundt den 20 august. Jeg har bare ett egg på frys, så satser alle håp på det.

Har derimot vært et par herlige "prøvefrie" måneder der jeg har tillat meg øl, sushi, spekemat osv. Alt som jeg håper jeg ikke skal få lov til å spise/drikke fra august av. :)

Vet noen hvor stor sannsynlighet det er for at fryste egg overlever opptiningen?

Vi skal også ha fyseforsøk i august!!! Er så spent, aldri hatt fryseforsøk før. 3 ferskforsøk og en deilig bøllegutt på 1 år og 6 mnd og vi satser på nytt med frys og har 4 egg å håpe på. Regner med innsett ca 13. august. Jeg har lest at i snitt overlever 70% av egg tining... Noen som har hørt annet...? Sukk, så mye uønska spenning vi skal gjennom... Krysser fingrene for oss alle sammen!!

Håper da at mitt ene egg er blant de 70%. Det var mitt første forsøk i mai og fikk da beskjed om at det var 50/50 sjangse for at det skulle gå bra. Falt den gang på feil side av prosentlinjen dessverre. Er vel strengt tatt også på feil side av prosentlinjen siden jeg i det hele tatt må igjennom IVF forsøk :-p håper dermed at oddsen er i min favør denne gangen.

Ser vi er en del fra maigruppen her, og der var det mange som fikk positiv test. August blir derimot vår måned! :)

Annonse

Gjest Løvemusene

Morsomt at vi er en gjeng da ;)

Har tidligere tint to egg, for førstemann, begge overlevde og var veldig fine, men endte med kjemisk.. Har også hørt 50/50...

Så trist med SA:(

Endret av Løvemusen er mamma

50/50 er vel oddsen for at egget blir noe av, ikke at det overlever tining...?

Jeg har hatt 10-12 kjemiske graviditeter oppigjennom, hater de, gjør så vondt! Men nå skal jeg ikke ha fler, neste gang skal være ekte, la oss alle få ekte graviditeter neste gang! :)

• 2 uker senere...

Annonse

Hva er statusen for dere andre som skal ha fryseforsøk i august? Går alt etter planen? Jeg skal på ultralyd på onsdag og krysser fingrene for at alt går bra, men kjenner at jeg blir mer og mer nervøs for at det skal gå bra denne gangen. Hvis ikke må jeg vente til oktober....

De ringte i dag og sa at ene egget døde ganske kjapt, men siden det andre så veldig bra ut tok de ikke opp et til, og det hadde utvikla seg godt til i dag, så om ikke noe rart skjer blir det innsett i morgen, jubler! :D

So far so good på meg også. Jeg fikk god tilbakemelding på ultralydkontrollen i dag og de skal tine opp mitt ene håp på mandag. :) prøver nå å leve så sunt jeg kan for å skape et best mulig miljø for egget når det forhåpentligvis blir innsett i neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...