Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Han har hatt en annen kreft før. Og i går sa han at han var glad for at vi ikke visste hvordan det ville gå denne gangen..... Vi får ikke vite noe omtrent... Hvordan takle det? Anonymous poster hash: c3be3...704
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Vanskelig å takle. Med kreft i skjelettet går det som oftest veldig fort, dessverre. Anonymous poster hash: 73cdd...774
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Usj :-( har lest litt men ikke mye jeg har funnet ut av... Anonymous poster hash: c3be3...704
Nyttårs barn Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 (endret) Kreft i skjelettet er vel uhelbredelig og svært smertefullt. Vær sammen med svigerfaren din så mye dere kan nå. Endret 19. juli 2014 av Nyttårs barn
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Hvor fort går det som vanlig? Vi er sammen omtrent hver dag... Anonymous poster hash: c3be3...704
MarshOfDecay Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Skjønner du er lei deg.. Kreft i skjelettet kan man ofte ha i mange år (10+), men noen er selvfølgelig uheldige og har stor spredning når kreften blir oppdaget. Jeg har selv kreft med spredning, og kan si hva jeg setter pris på: En god klem Galgenhumor Mimring om gamledager Komme meg bort fra hverdagen Og aller mest av alt: At folk ikke glemmer at jeg fortsatt er den samme. At man ikke bare må snakke om kreft når man er sammen med meg. Jeg leser fortsatt nyhetene, jeg liker fortsatt å vite hvordan vennene mine har det, jeg har fortsatt en skulder man kan gråte på (selv om man føler at problemet man har egentlig er trivielt sammenlignet med kreften min). Jeg er fortsatt meg, og det tenker jeg å være til det siste. At dere får lite informasjon kan jo tyde på at han syns det er tungt å snakke om (og mannfolk er jo ofte ikke så snakkesalige fra før), men dette vil nok bli bedre med tiden. Bare vis at dere er der for ham. Og ikke les på nett. Statistikken der er basert på gamle medisiner. Det har vært store fremskritt de siste årene, og han kan være av de heldige som lever lenge med dette. Jeg håper det
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Ja, det er nok derfor. Takk for langt svar! Han vil nok ikke fortelle hva legene har sagt. Han sa igår at ønskene hans var oppfylt nå, siden sønnen og jeg har kjøpt hus. Skal flytte inn om noen uker og han sa han ikke kom til å være med å oppleve det... og ikke engang oppleve at sønnen får barn..... Vanskelig å forholde seg til det om det er sant... Anonymous poster hash: c3be3...704
MarshOfDecay Skrevet 19. juli 2014 #8 Skrevet 19. juli 2014 Huff, det hørtes jo ikke bra ut. Er han dårlig nå? Altså redusert allmenntilstand? For om han har så kort tid igjen at han ikke kommer til å oppleve at dere flytter inn i huset, så bør han være dårlig nå. Store smerter i skjelettet og veldig redusert.. Om ikke, er det fortsatt håp om at han kan leve til å se barnebarnet sitt. Hva sier hans kone, da? Jeg syns din mann skal spørre litt, jeg. Ikke mase, altså, men si at dere er redde og lei dere, og sårt trenger å vite litt mer. Det er ikke sikkert han vil svare, men det må være lov å spørre når det er så nær familie. Kreften rammer dere, også..
MarshOfDecay Skrevet 19. juli 2014 #9 Skrevet 19. juli 2014 Huff, ser nå at jeg gir litt falske forhåpninger. Det er ikke meningen, altså. Men da jeg fikk beskjed om spredningen, følte jeg at jeg hadde veldig kort tid igjen. Og det kan jo være sånn for din svigerfar, også. (Nå som det har gått litt tid, kjenner jeg at jeg skal kjempe i maaaange år og være solskinnshistorien som gir andre kreftrammede et håp om å få et langt liv )
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #10 Skrevet 19. juli 2014 Huff, ser nå at jeg gir litt falske forhåpninger. Det er ikke meningen, altså. Men da jeg fikk beskjed om spredningen, følte jeg at jeg hadde veldig kort tid igjen. Og det kan jo være sånn for din svigerfar, også. (Nå som det har gått litt tid, kjenner jeg at jeg skal kjempe i maaaange år og være solskinnshistorien som gir andre kreftrammede et håp om å få et langt liv ) ØNSKER DEG ALT DET BESTE, OG HÅPER DU BLUR EN SOLSKINNSHISTORIE☺️HEIER PÅ DEG !! Stor klem med ønske om fortsatt god sommer Anonymous poster hash: eedb4...d1b
MarshOfDecay Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Huff, ser nå at jeg gir litt falske forhåpninger. Det er ikke meningen, altså. Men da jeg fikk beskjed om spredningen, følte jeg at jeg hadde veldig kort tid igjen. Og det kan jo være sånn for din svigerfar, også. (Nå som det har gått litt tid, kjenner jeg at jeg skal kjempe i maaaange år og være solskinnshistorien som gir andre kreftrammede et håp om å få et langt liv ) ØNSKER DEG ALT DET BESTE, OG HÅPER DU BLUR EN SOLSKINNSHISTORIE☺️HEIER PÅ DEG !!Stor klem med ønske om fortsatt god sommer Anonymous poster hash: eedb4...d1b Tusen takk En fortsatt god sommer til deg og dine, også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå