Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De tre siste dagene har jeg hatt mye smerter øverst i magen, det er verst fra brystbeinet og utover på siden under ribbeina, særlig på høyre side. Det stikker og "svir" og presser, noen ganger er det vanskelig å puste og jeg får strålinger ut i ryggen og utover på sidene. Det blir bare verre og verre, og i natt var det så ille at jeg ikke kunne sove.

Er det noen som har hatt noe lignende..?

Vurderer å ringe sykehuset og forhøre meg, men samtidig er jeg redd for å virke hysterisk hvis det bare er vanlige luftsmerter f.eks. Æsj.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155970-smerter-%C3%B8verst-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det du beskriver, men jeg har lignende smarter nede på venstre side. Det stråler oppover langs bekkenkanten og utover ryggen. Må ta en del paracett når det er på det værste. Tenkte jeg skulle høre med jordmor på neste kontroll.

Jeg har hatt lignende smerter men de ha flyttet litt rundt på seg.. For min del er jeg nå sikker på at det bare har vært luftsmerter. Fornøyelsen går mye senere nå enn normalt så tar lang tid å få ut luften, og man får smertefulle lommer med luft! Dette tror jeg er problemet.. Men går det ikke over etter 3-4 dage ville jeg ringt jm eller lege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...