Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har mørkt kort hår. MEN har masse grått hår, blir bare mer og mer. Jeg farvet det ganske ofte. Desverre så "sklir" hårfargen fort ut der det er grått. Nå skal jeg reise på ferie. Har innmari lyst til å klippe meg veldig kort kort, men så er det dette grå da. Noen som har noen tips til hva jengskal gjøre for at fargen skal sitte bedre i? Styler håret med paste hver dag og må derfor også vaske det hver dag. Jeg er skikkelig bustehue når jeg står opp om morran så det er påkrevd med hårvask. Anonymous poster hash: e669a...36d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Høres ut som det heste hadde vært langt hår Anonymous poster hash: eef68...575
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har mørkt kort hår. MEN har masse grått hår, blir bare mer og mer. Jeg farvet det ganske ofte. Desverre så "sklir" hårfargen fort ut der det er grått. Nå skal jeg reise på ferie. Har innmari lyst til å klippe meg veldig kort kort, men så er det dette grå da. Noen som har noen tips til hva jengskal gjøre for at fargen skal sitte bedre i? Styler håret med paste hver dag og må derfor også vaske det hver dag. Jeg er skikkelig bustehue når jeg står opp om morran så det er påkrevd med hårvask. Anonymous poster hash: e669a...36d Bare godta det grå håret, kanskje? Anonymous poster hash: d72a1...610
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har godtatt det går håret mitt, og har gått 4 år med min naturlig farge. Ble rett og slett allergisk mot hårfarge. Med pengene jeg sparer på å ikke bruke farge, spanderer jeg på meg en skikkelig god frisør og passer på å alltid ha et fint klipp. Tok litt tid å venne seg til min nye farge, men jeg har fått mange komplimenter for det. Bruker tom blå sjampo for å holde det som er grått fint og glansfult. Er ikke SÅ gammel, forresten. Var heg deg, ville jeg gått for skikkelig kult, kort kort klipp (dersom frisøren sier at du vil kle det) og godtatt fargen. Anonymous poster hash: 5d42b...5d8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Takk for svar. Jeg kler kort hår bedre enn langt hår. Er veldig usikker på om jeg er "klar" for å godta det grå håret. Har kjøpt en ny pakke med hårfarge. Damen på Vita ga meg et foredrag og "glasshår" som ikke lar seg farge. Hjelp tenkte jeg. Føler meg ikke SÅ gammal heller selv om jeg er 41 år. Var vel rundt 19 år første gangen jeg fant grå hår. Anonymous poster hash: e669a...36d
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Det verste er de første mndr, når man oppdager hvor mye grått man har under det fargede og den tiden det tar for å venne seg til det. Jeg er 38 og var 34 når jeg sluttet, det var en tilvenningsprosess. Men nå er det håret mitt, og jeg ville aldri gjort det på annet vis. Håret er blitt valdig glansfult, på sommerstid skifter det farge og jeg får nesten striper (har mørkt brunt hår). Jeg serikke gammel ut, bare annerledes. Men jeg passer på klippen, for elles ser man fort ustelt ut. Jeg kler dessverre ikke godt kort kort hår, jeg har langt til omtrent kjevene, med en stil som ligner på Arya Starks frisyr i GOT sesong 2. Anonymous poster hash: 5d42b...5d8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #7 Skrevet 19. juli 2014 Takk for svar. Jeg kler kort hår bedre enn langt hår. Er veldig usikker på om jeg er "klar" for å godta det grå håret. Har kjøpt en ny pakke med hårfarge. Damen på Vita ga meg et foredrag og "glasshår" som ikke lar seg farge. Hjelp tenkte jeg. Føler meg ikke SÅ gammal heller selv om jeg er 41 år. Var vel rundt 19 år første gangen jeg fant grå hår. Anonymous poster hash: e669a...36d Vita?? Skal du farge det grå ordentlig må du gå til frisør! Jeg ville bare økt frisør-budsjettet, ville ikke godtatt det grå helt enda:) Anonymous poster hash: ce3d3...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå