Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #1 Skrevet 19. juli 2014 Sett mer trent ut når hun spiser sunt og trener tungt hver dag? Hun er ikke definert, og har ingen midje. Med klær på ser hun lubben ut. Ikke er leggene eller lårene spesielt muskuløse heller. Anonymous poster hash: e0ac2...e92
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Når skal folk som deg forstå at slank ikke nødvendigvis betyr sunn, og sunn ikke nødvendigvis betyr slank? Anonymous poster hash: bf3e7...3db
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 (Googlet henne nå, og du må jo ha en synsfeil om du mener den jenta er lubben) Anonymous poster hash: bf3e7...3db
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Den tanken der har streifet meg mange ganger ja!! Ikke samsvar mellom det hun sier, og hvordan hun ser ut! Nesten så jeg ikke tror på henne...!! Anonymous poster hash: d8c70...de0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Hun spiser jo stadig vekk mindre sunne middager hjemme hos sine foreldre og ute på byen. Spiser is og søtsaker, bøtter ned med fruktsukker. Men tror treningen gir henne flat mage, for det har hun. Fettet legger seg nok på lår og rumpe. Uansett synes jeg hun ser flott ut jeg, må alle være like? Selv om lårene er store ser det ut som hun har en stram kropp! Så hun trener nok akkurat passe. Anonymous poster hash: 8282b...bd1
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #6 Skrevet 19. juli 2014 Når skal folk som deg forstå at slank ikke nødvendigvis betyr sunn, og sunn ikke nødvendigvis betyr slank? Anonymous poster hash: bf3e7...3db Jeg har ikke nevnt noe som helst om slank. Med det regimet hun driver med sunn mat og hard styrketrening burde hun være mer definert å ha muskler som er synlige. Det har hun ikke mye av. Og ja, hun ser lubben ut i mange av klærne sine. Anonymous poster hash: e0ac2...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå