Gjest cd0da Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Litt rar overskrift, men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det Den siste uken har jeg plutselig fått vonde stikkinger på siden av ene puppen. Føles ut som noen setter en gaffel i puppen min, gir seg etter noen sekunder. Idag begynte det å gå nedover mot brystvorten (er vanligvis helt øverst på puppen på siden). Det er ingen klumper inni der og alt virker som før. Hva kan det være? Aldri hatt slike stikkinger eller smerter i puppen før. Er ikke brystbetennelse heller
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Sikker på at det ikke er muskulaturen det gjør vondt i ? Anonymous poster hash: 37442...a7e
Gjest cd0da Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Nei, men føles ikke ut som det er i musklene
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Jeg bruker å få stikkinger i en av puppene innimellom, og med meg kommer det fra ryggen. Har ikke problemer med ryggen eller noe, men det blir som en muskelknute og det hjelper å få litt massasje, evt legge seg på en tennisball på gulvet. Man finner punktet for der er det vondt! Anonymous poster hash: 34d8a...5e0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har sånn i forbindelse med EL og mensen. Anonymous poster hash: 78677...4bd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har det likedan og synes det er litt ekkelt.. Stikker i og går fort over.. Har lurt på hva som gjør det.. Anonymous poster hash: 98e1f...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå