Gå til innhold

Hvordan bli kvitt thc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nødt til å avlevere urinprøver i forbindelse med en ny jobb, og har dermed et overskyggende, stort problem.. Jeg har røyket hasj nesten daglig siden jul, så jeg består nok av 90% vann og 10% thc på dette tidspunktet..

Har lest meg opp til at forbrenning og trening hjelper, og ettersom jeg har lav forbrenning (men normal bmi) og er særs dårlig på å trene, aner jeg 4 mnd uten rene prøver..:( da ryker den jobben.

Noen med peiling her...? Er det noen slike rensegreier som virker?

Anonymous poster hash: f9eb6...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du så dum at du har røyka så mye, så ryker jobben da. Ikke noe å gjøre med det!

Anonymous poster hash: 1adbf...462
Skrevet

Sånn er livet, gitt. Godt at bruk av ulovlige stoffer straffer seg, selv uten lovens lange arm.

Anonymous poster hash: 0a01c...fdf

Skrevet

Hahaha :lol: Heldigvis straffer det seg av og til å være komplett idiot!! :D

Anonymous poster hash: e82ff...6d1

Skrevet

Ikke noe å gjøre med. Hva slags jobb er det? Kunne du vært ærlig å fortalt om det ? Det vil jo bli oppdaget uansett.

Skrevet

Hvis det er sant at du har røyket daglig siste halve året må du nok regne med det tar ganske lang tid før prøvene er rene, selv med masse trening.... I hvilken jobb må du levere prøver??

Anonymous poster hash: d6735...f78
Skrevet

Jeg tenker at du burde søke hjelp for din avhengighet og rusmisbruk.

Skrevet

Du kan på eget initiativ levere inn en urinprøve til ett privat laboratorium. Og selvfølgelig betale for det selv. Da vil du få en pekepinn på hvor lang tid det tar før du er ren.

Ellers håper jeg at du kutter ut hasjen. Det er ikke kult lenger du er stor nok til å henge her inne.

Anonymous poster hash: 68506...c8f

Skrevet

Jeg tenker at det er like greit at du ikke får denne jobben. Jobben krever at du er 100 % nykter, og det er så absolutt ikke du. Da er du ikke rett person til jobben!

Skrevet

Jeg tenker at du burde søke hjelp for din avhengighet og rusmisbruk.

enig med LillaGorilla

Skrevet

Du kan begynne å slutte så går det ut av kroppen etter 8- 16 uker

Anonymous poster hash: 87a27...698

Skrevet

Jeg er såklart sluttet allerede; sluttet for 8 dager siden; så "abstinensene" er allerede over..

Hvorfor skal jeg søke hjelp? Er det ikke bortkastede ressurser å bruke av offentlige midler til rusavvennning til en person som helt klart klarer det selv?

Jeg har ikke hatt en lignende jobb før, og jeg røyker såklart ikke i arbeidstida.. Ikke har jeg barn eller en mann heller, så hvem skader det egentlig at jeg røyket i 6 mnd? Bortsett fra min egen økonomi, samvittighet og nå jobb da...:P men alt dette er jo kalkulerte risikoer.

Takk for svar, men det var vel kun det siste som svarte på det jeg spurte om!:)

HI

Anonymous poster hash: f9eb6...aea

Skrevet

Det sitter sjelden i kroppen i mer enn en mnd., om man ikke er veldig overvektig, og det er du jo ikke.

Det er massevis av info om dette om du googler, og du kan sikkert skaffe en test via ebay slik at du kan teste selv. Hvor lenge er det til testen?

Anonymous poster hash: f2062...d87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...