Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Nå har jeg lyst til å dra frem popcornet og få litt fredags underholdning her. Er du noen skikk og bruk erfaringer rikere etter å ha 'learned the hard way'? Har du sagt eller gjort noe dumt hvor du håpet at bakken skulle åpnet seg og slukt deg, og lært at slik sier/gjør man bare ikke? Anonymous poster hash: b3de8...ff2
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Kommer ikke på noe selv, men opplever ganske ofte skikkelig surmaga folk som svarer og kommenterer surt og frekt tilbake selv om jeg er superhyggelig og hjelper med det de ønsker.... Hva er det med enkelte folk?? Jobber i serviceyrke (skulle ønske jeg hadde hatt lov å svare tilbake noen ganger.....) :S Anonymous poster hash: 516af...338
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Kanskje ikke direkte skikk og bruk, men det at jeg ikke snakket det første som kom til meg reddet meg fra en ellers veldig pinlig situasjon en gang. Var sammen med en som var en god del eldre enn meg, og han var langt bak i rekka i en svær søskenflokk. Ergo var jo foreldrene "haugamle", noe jeg ikke hadde tenkt så mye over siden jeg ikke hadde møtt dem før. Så skulle det være svær rund bursdagsfeiring for faren og jeg skulle hilse på familien for første gang. En dame kom mot meg og hilste på meg, og jeg tenkte at det måtte være moren hans. Hadde en kommentar på tungen om at det ikke var noen tvil om hvem moren til typen var... "Noe" fikk meg fra å si det - takk og lov, for det var ikke moren, men eldste søsteren - moren var over 20 år eldre! Phu! Men lurer på om hun leste tankene mine, for hun var den eneste som aldri likte meg, hun var knapt høflig mot meg - og jeg innbilte meg alltid at det var fordi hun hadde lest tankene mine Motto - tenk før du snakker Ps... jeg lurte på om det hadde rabla for deg, HI, for jeg var kommet til lørdag oppi mitt hode nå Anonymous poster hash: de512...4e6
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Jeg arrangerte en konferanse på jobben med ca 50 personer tilstede, hvorav 25 'distriktskontor' ble innbudt. Jeg sto på mye for å få det til med invitasjoner, foredragsholdere, mitt eget foredrag, mat og drikke mm. Da konferansen var slutt kom min kollega og prikket meg på skulderen. Jeg var stolt over at alt hadde gått så bra, og forventet skryt. 'Du har glemt te' sa han. Aldri igjen om det kun er kaffe å drikke. Lesson learned. Anonymous poster hash: b3de8...ff2
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Jeg arrangerte en konferanse på jobben med ca 50 personer tilstede, hvorav 25 'distriktskontor' ble innbudt. Jeg sto på mye for å få det til med invitasjoner, foredragsholdere, mitt eget foredrag, mat og drikke mm. Da konferansen var slutt kom min kollega og prikket meg på skulderen. Jeg var stolt over at alt hadde gått så bra, og forventet skryt. 'Du har glemt te' sa han. Aldri igjen om det kun er kaffe å drikke. Lesson learned. Anonymous poster hash: b3de8...ff2 Fort gjort om man ikke drikker te da. Det jeg tenker er at det må være en konferanse med masse tafatte folk som ikke tør si "hadde det vært mulig å få te også?" Anonymous poster hash: ea388...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå