Gå til innhold

Andre som plages med treg fordøyelsese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle rugere😃 siste uka har jeg hatt mye mageknip og føler magen står som en ballong! Kommer på do men føler systemet går i lim ifht normalt! Husker jeg var litt sånn forrige graviditet også men ikke like ille (eller så er det glemt).. Er veldig plagsomt med en 3 åring som henger på mammaen sin til stadighet 😩 litt kynnere også nå ... 21+2 i dag... Andre med samme problem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske normalt. Jeg har treg mage nå og promper værre enn en full sjømann.

Anonymous poster hash: 98bb3...51e

Skrevet

Sprengt mage her óg! Gubben mente navlen omtrent hadde poppa ut i dag; jeg blånekta pg mente det var ikke såå ille - er tross alt i uke 13!! Skulle gjerne hatt litt kjappere fordøyelse!

Skrevet

Jeg også sliter max! Har prøvd vi-siblin, frukt og fiber både i tablettform og pulver, biola, duphalac. Skal prøve Lactulose Orifarm nå. Håper bare den er mer effektiv enn de andre!

Får liksom bare luft av sånne preparater. Er i uke 11+4 og må gå med mammaklær pga forstoppelse :P

Skrevet

Jeg har det litt motsatt... mye løs mage. Dog slet jeg med det før jeg ble gravid også, så kanskje mer kosten sin skyld enn Knøttet. Hadde håpet det skulle balansere hverandre litt siden treg mage er normalt :P

Skrevet

Hatt noen fine dager igjen nå :-) Vet det er normalt at det går tregt men at det skal være SÅ ubehagelig Hehe.. Jaja så lenge det går over så er det jo greit ;-) til deg Bambi-bolla: Duphalac og Lactulose er nøyaktig samme produkt- bare to forskjellige produsenter! Fin dag alle sammen :-)

Skrevet

Hatt noen fine dager igjen nå :-) Vet det er normalt at det går tregt men at det skal være SÅ ubehagelig Hehe.. Jaja så lenge det går over så er det jo greit ;-) til deg Bambi-bolla: Duphalac og Lactulose er nøyaktig samme produkt- bare to forskjellige produsenter! Fin dag alle sammen :-)

Whaaat?? Det var som tusan! Må si at duphalac smaker litt værre da ;)

Skrevet

Whaaat?? Det var som tusan! Må si at duphalac smaker litt værre da ;)

Huff da Hehe.. Har ikke smakt noen av de, men jobber på institusjon og det varierer hvilken type vi får når vi bestiller "olje for magen" fra apoteket :-)
  • 2 uker senere...
Skrevet

En kiwi morgen og kveld. Problemet løst.

Anonymous poster hash: 9398a...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...