Gå til innhold

Hudproblemer!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat kommet over i 2 trimester og har blitt plaget med stygg hud. Det er ikke kviser og heller ikke hudormer (tror jeg). men rett å slett bare fullt av små "nupper". Mye i ansiktet og på den ene siden av halsen og begynner å merke at det er kommet litt øverst på ryggen!! HJELP!! Flere som har opplevd dette og evt. vet noe som funker mot det??

Anonymous poster hash: 95807...766
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig aldri vært plaget av uren hud, men har merket det litt nå. Men har også lest det at når man kommer over i andre trimester skal huden bli jevnere og finere :-) Da kommer gravid-gløden :-D

Skrevet

Jeg har hatt mye sånt i løpet av graviditeten, følte meg skikkelig æsj. Men nå begynner det sakte, men sikkert, å gå over :) endelig! Har aldri hatt noe uren hud tidligere.

Skrevet

Fra uke 4 til ca uke 20 hadde jeg nupper i huden som klødde og noen kom det blank væske ut av. Noen ble til sår. Hadde også veldig tørr hud på hele kroppen.

Nå er huden myk og glatt, både i ansiktet og på kroppen :-) Uke 26 nå.

Anonymous poster hash: 1925f...9fd

Skrevet

Er akkurat kommet over i 2 trimester og har blitt plaget med stygg hud. Det er ikke kviser og heller ikke hudormer (tror jeg). men rett å slett bare fullt av små "nupper". Mye i ansiktet og på den ene siden av halsen og begynner å merke at det er kommet litt øverst på ryggen!! HJELP!! Flere som har opplevd dette og evt. vet noe som funker mot det??

Anonymous poster hash: 95807...766

Det er fordi du er tørr! Kjøp en god og fet krem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...