Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Er akkurat kommet over i 2 trimester og har blitt plaget med stygg hud. Det er ikke kviser og heller ikke hudormer (tror jeg). men rett å slett bare fullt av små "nupper". Mye i ansiktet og på den ene siden av halsen og begynner å merke at det er kommet litt øverst på ryggen!! HJELP!! Flere som har opplevd dette og evt. vet noe som funker mot det?? Anonymous poster hash: 95807...766
Løvinna30 Skrevet 19. juli 2014 #2 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har egentlig aldri vært plaget av uren hud, men har merket det litt nå. Men har også lest det at når man kommer over i andre trimester skal huden bli jevnere og finere :-) Da kommer gravid-gløden :-D
Stjerne89 Skrevet 19. juli 2014 #3 Skrevet 19. juli 2014 Jeg har hatt mye sånt i løpet av graviditeten, følte meg skikkelig æsj. Men nå begynner det sakte, men sikkert, å gå over endelig! Har aldri hatt noe uren hud tidligere.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Fra uke 4 til ca uke 20 hadde jeg nupper i huden som klødde og noen kom det blank væske ut av. Noen ble til sår. Hadde også veldig tørr hud på hele kroppen. Nå er huden myk og glatt, både i ansiktet og på kroppen :-) Uke 26 nå. Anonymous poster hash: 1925f...9fd
bambusdrops Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Er akkurat kommet over i 2 trimester og har blitt plaget med stygg hud. Det er ikke kviser og heller ikke hudormer (tror jeg). men rett å slett bare fullt av små "nupper". Mye i ansiktet og på den ene siden av halsen og begynner å merke at det er kommet litt øverst på ryggen!! HJELP!! Flere som har opplevd dette og evt. vet noe som funker mot det?? Anonymous poster hash: 95807...766 Det er fordi du er tørr! Kjøp en god og fet krem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå