Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dette navnet på en svansk gutt i avisen i dag? Synes det var ganske kult, men vet ikke om jeg tør å kalle min ventende gutt det. Blir kanskje litt for spesiellt?

Hva synes dere om navnet?

Anonymous poster hash: 90c89...355
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det samme.. Etter min mening blir det for spesielt, og litt hundenavn preg. 

Anonymous poster hash: 9e39e...3cc
Skrevet

Mulig slike navn fungerer bedre i Sverige, de er vel litt tøffere når det gjelder navn der. Men i Norge blir det nok for spesielt, tror jeg. Lett å dømme noen med det navnet, tenke at foreldrene eller barnet er "helt texas". Og er det en stat jeg forbinder med mye negativt (aggressive, religiøse, mye våpen, fæl straffelovgivning osv.), så er det Texas.

I seg selv er lyden litt stilig, men passer bedre på en hund. 

Anonymous poster hash: d42e7...bd4
Skrevet

Kan knapt tenke meg noe mer harry navn.  Liker ikke stedsnavn som personnavn generelt.

Skrevet

Stedsnavn er helt ok som navn synes jeg,men Texas er IKKE staten jeg ville brukt om jeg skulle valgt. Det er vel en av de staten jeg minst liker i US og ville ikke forbundet mitt barn med den. Ville vel strengt tatt unngått sør-statene når jeg tenker meg om ;) 

Skrevet

Må her legge til at jeg liker navnet Indy (Indiana Jones;)) -tør ikke bruke det selv, men synes faktisk det er skikkelig kult:)

Anonymous poster hash: d42e7...bd4
Skrevet

Synes navnet er stilig, men ville aldri brukt det selv (utenom til kjæledyr).

• 1 måned senere...
Skrevet

Ville kanskje brukt det på et dyr, men aldri på sønnen min. :-)

Skrevet

Nei det er ikke et navn som jeg ville brukt på et barn.

Hund kanskje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...