Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #1 Skrevet 18. juli 2014 Så dette navnet på en svansk gutt i avisen i dag? Synes det var ganske kult, men vet ikke om jeg tør å kalle min ventende gutt det. Blir kanskje litt for spesiellt? Hva synes dere om navnet? Anonymous poster hash: 90c89...355
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Jeg så det samme.. Etter min mening blir det for spesielt, og litt hundenavn preg. Anonymous poster hash: 9e39e...3cc
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Mulig slike navn fungerer bedre i Sverige, de er vel litt tøffere når det gjelder navn der. Men i Norge blir det nok for spesielt, tror jeg. Lett å dømme noen med det navnet, tenke at foreldrene eller barnet er "helt texas". Og er det en stat jeg forbinder med mye negativt (aggressive, religiøse, mye våpen, fæl straffelovgivning osv.), så er det Texas. I seg selv er lyden litt stilig, men passer bedre på en hund. Anonymous poster hash: d42e7...bd4
sommertiara Skrevet 19. juli 2014 #4 Skrevet 19. juli 2014 Kan knapt tenke meg noe mer harry navn. Liker ikke stedsnavn som personnavn generelt.
Suebird Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Stedsnavn er helt ok som navn synes jeg,men Texas er IKKE staten jeg ville brukt om jeg skulle valgt. Det er vel en av de staten jeg minst liker i US og ville ikke forbundet mitt barn med den. Ville vel strengt tatt unngått sør-statene når jeg tenker meg om
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Må her legge til at jeg liker navnet Indy (Indiana Jones;)) -tør ikke bruke det selv, men synes faktisk det er skikkelig kult:) Anonymous poster hash: d42e7...bd4
Rubella Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Synes navnet er stilig, men ville aldri brukt det selv (utenom til kjæledyr).
Petronellia Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Ville kanskje brukt det på et dyr, men aldri på sønnen min. :-)
Ayrede Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Tenker på en villstyring eller en hest
Jordbærblomst Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Nei det er ikke et navn som jeg ville brukt på et barn. Hund kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå