Gå til innhold

Åh, får ikke skrudd av vannet til et toalett som står og renner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver med stoppekrana, men tydeligvis er det noe galt med den, for om jeg skrur for hardt så spruter det vann ut av stoppekrana og om jeg ikke skrur så renner det vann i doen...

Anonymous poster hash: 3c0d0...9f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da stenger du hovedkrana i huset og ringer rørlegger.

Anonymous poster hash: 6175c...b35

Skrevet

Deler inni doet har hengt seg opp. Åpne lokket og dra forsiktig i pinnene til du finner den som er problemet :) jeg måtte gjøre det med vegghengt do, gikk fint og har ikke hatt problemer siden. 3-4 år siden nå :)

Anonymous poster hash: 53fc7...79c

Skrevet

Deler inni doet har hengt seg opp. Åpne lokket og dra forsiktig i pinnene til du finner den som er problemet :) jeg måtte gjøre det med vegghengt do, gikk fint og har ikke hatt problemer siden. 3-4 år siden nå :)

Anonymous poster hash: 53fc7...79c

Det skjedde hos oss også. Kjæresten er ikke veldig "handy" så vi måtte ha rørlegger - han fikset det på 2 minutter og ville bare ha en kopp kaffe som betaling :D
Skrevet

Jeg tror det er den dingsen som på en måte løfter seg oppover samtidig med at venne stiger som er problemet, for den stiger ikke oppover så vannet fortsetter å lomme inn...noen som forstår hva jeg mener?

Og du som sier at jeg må ringe rørlegger...er ikke så utrolig enkelt å få tak i noen nå midt i sommerferien altså!

Skrevet

Flottøren må nok skiftes.

Anonymous poster hash: 4786b...e98
Skrevet

Hva er en flottør og er det den samme type "flottører" i alle klosett?

Skrevet

Hva er en flottør og er det den samme type "flottører" i alle klosett?

Kan godt bare være et lite rusk i den også. 

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Det fikser du selv. Jeg ringte rørleggeren og fortalte problemet. Han instruerte meg pr telefon. Jeg tok ut delen, dro til butikken hans, kjøpte ny del og satte den på plass. 0 stress. Skrudde av vannet til doet aller først.

Skrevet

Jeg tror det er den dingsen som på en måte løfter seg oppover samtidig med at venne stiger som er problemet, for den stiger ikke oppover så vannet fortsetter å lomme inn...noen som forstår hva jeg mener? Og du som sier at jeg må ringe rørlegger...er ikke så utrolig enkelt å få tak i noen nå midt i sommerferien altså! Anonymous poster hash: 3c0d0...9f0

Mannen min driver rørleggerfirma, han sier det ikke skal være noe problem å få tak i rørlegger selv om det er ferie. Alle seriøse firma har vaktordning.

Skrevet

Jeg tror det er den dingsen som på en måte løfter seg oppover samtidig med at venne stiger som er problemet, for den stiger ikke oppover så vannet fortsetter å lomme inn...noen som forstår hva jeg mener? Og du som sier at jeg må ringe rørlegger...er ikke så utrolig enkelt å få tak i noen nå midt i sommerferien altså! Anonymous poster hash: 3c0d0...9f0

Mannen min driver rørleggerfirma, han sier det ikke skal være noe problem å få tak i rørlegger selv om det er ferie. Alle seriøse firma har vaktordning.

Så du tror jeg lyver altså? At jeg rett og slett ikke gidder å ringe rørleggeren? Eller kanskje det området jeg bor på ikke har seriøse rørleggerfirmaer?

Skrevet

Vel, jeg hadde vannlekkasje det rant vann ut av ett rør inni en vegg. Hovedstoppekrana lot seg ikke skru igjen.

Dette var ikke i ferietid, men alle rørleggere hadde 2 ukers ventetid. Fikk en pensjonist til komme da jeg sa at jeg sto der med tre små, og jeg bor sentralt.

Ikke regn med hjelp med det første.

Skrevet

Så du tror jeg lyver altså? At jeg rett og slett ikke gidder å ringe rørleggeren? Eller kanskje det området jeg bor på ikke har seriøse rørleggerfirmaer?

Comfort bla hadde ikke noe å tilby meg før i midten av August.

Skrevet

Det fikser du selv. Jeg ringte rørleggeren og fortalte problemet. Han instruerte meg pr telefon. Jeg tok ut delen, dro til butikken hans, kjøpte ny del og satte den på plass. 0 stress. Skrudde av vannet til doet aller først.

Jeg får ikke skrudd av vannet kun til doen skjønner du, dumme stoppekranen funker ikke. Men nå har jeg klart å stabilisere den "duppen" inne i vanntanken så akkurat nå er det nesten ikke noe vann som renner ut...Må fortsette jakten på mandag tror jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...