Gå til innhold

Sterke smerter uke 9

Anbefalte innlegg

Hei.

Er gravid for første gang. I uke 8. Var på tidlig UL Tirsdag 15.07.14. Fikk se bankende hjerte og en baby som bevegde på seg. :)

Har siden denne undersøkelsen hatt utrolig vondt og sterke smerter/ kramper på høyre side av magen. Kvalmen og ømme bryst er vekke, har bare mye smerter. Så vondt att jeg ikke får sove om natten, når jeg våkener dagen etter er di der fortsatt. Gyn sa att alt så bra ut, men jeg føler ikke alt er som det skal? Ellers er jeg veldig utslått å nedstemt.

Noen som har eraringer med dette? setter pris på svar og høre erfaringer :)

Anonymous poster hash: 753c6...3f4

Anonymous poster hash: 753c6...3f4
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155797-sterke-smerter-uke-9/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt første svangerskap hadde jeg tidlig ul i uke 11 og i to døgn etterpå hadde jeg skikkelig smerter, akkurat sånn som du beskriver. Lå og gråt hele første natten og var ganske sikker på at det kom til å gå feil. Smerten gikk gradevis over de neste dagen. Snart 2 år etter er det fortsatt ubehagelig å tenke på den opplevelsen og derfor skal jeg ikke på tidlig ul denne gangen.

Den gangen googlet jeg masse for å se om andre hadde opplevd smerte etter ul, men det er tydligvis ikke vanlig.

Håper dette går like flott for deg som det gjorde for meg. Slapp av så godt du kan.

Klem :-)

Kanskje det var en cyste i eggstokken som sprakk? Det kan være smertefullt. I mitt tilfelle snudde eggstokken seg rundt seg selv å da måtte jeg operere. Kanskje det kan være blindtarmen? Jeg ville ringt til legevakt viss smertene ikke forsvinner.. Men er smertene borte tror jeg ikke du trenger bekymre deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...