Gå til innhold

Uke 26 og mye kynnere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 26. Jeg jobber 100% og føler jeg holder meg så vidt på overflaten nå.

Har mye kynnere, hovent underliv(herlig)og vondt i beina etter lang dag på jobb.

Vasket et soverom i går og gikk konstant med kynnere, gav seg ikke før på kvelden...måtte sette meg ned å sjekke om knøttet var tilstede enda pga jeg ikke hadde kjent liv i går.......men heldigvis var babyen der :-)

flere som er veldig plaget med kynnere/underliv??:S

Anonymous poster hash: beb9e...23b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, sliter med å gå fordi det gjør så vondt.. Kroppen er skikkelig i ulage og alt er tungt. Er bestemt på å holde ut i jobben da, har ikke lyst å gi meg.. Er også 26 uker.

Anonymous poster hash: e52d3...ce6

Skrevet

Jeg hadde kynnere hele veien med mine. Måtte bare stoppe når de kom. Husk at det er bare deg det går utover og det er ingen premier til de som sliter og holder ut!

Skrevet

Da burde legen din sykmelde deg helt eller delvis. Jeg sleit med kynnere fra uke 20, og til tross for at jeg ble helt sykmeldt i uke 28 hadde jeg flere ganger premature rier. Jeg måtte roe helt ned, og klarte å forhindre prematur fødsel :) gutten kom 39+1 :)

Anonymous poster hash: b6707...086

Skrevet

Jeg har slitt med kynnere fra veldig tidlig i dette svangerskapet, her ble det påvist kort livmorhals og måtte legges inn med premature rier i uke 33-35, disse ble stoppet opp. Snakk litt med lege/jordmor dersom kynnerene er kraftige og veldig hyppige, kan være ett tegn på å ta det litt mer med ro. Du tjener ikke på å presse deg mer enn nødvendig. Kynnere er jo vanlige og i utgangspunktet bare livmor som trener seg, men vær likevel litt obs om de blir ubehagelige/vonde. Hvil deg godt når du kjenner de kommer. Idag er jeg 37+0 så heldigvis ingen prematurbaby :)

Skrevet

Hadde enormt med kynnere i uke 26+27. JM ba meg sjekke urinprøve for å utelukke UVI og bestille en time til gynekolog dersom det fortsatte. Hadde ikke UVI og slapp noen tur til lege for det sluttet bare av seg selv.

Anonymous poster hash: cd64f...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...