QueenM Skrevet 18. juli 2014 #1 Del Skrevet 18. juli 2014 Vi reiser til bulgaria om litt under 2 uker. Har ei jente som ble 3 år i Mai og er fryktelig usikker på om jeg skal ta med vogn til henne. Vi har nesten ikke brukt vogn til henne siden vi var på ferie i fjord sommer da hun aller helst vil gå selv. Men man vet jo aldri om det blir mye gåing på ferien. Og ser jo at folk med barn på 4 år tar med seg vogn på ferie!?? Vi har ingen reisetrille kun en easywalker qtro som er tungvindt å ta med. Å heller ikke lyst til å kjøpe en trille kun for 1 tur. Føler meg rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre!! Tips og erfaringer mottas med takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Del Skrevet 18. juli 2014 Hvis det ikke er aktuelt å kjøpe trille, og hun ellers er glad i å gå selv, så hadde jeg droppet å ta med vogn. Vi tok med trille til 3-åringen denne sommeren, men han maser bare om at vi skal bære ham ellers. Likevel hadde vi nok ikke giddet å drasse på noe annet enn en enkel reisetrille, da hadde vi heller tatt kampen, samt bært litt, og begrenset gåingen. Anonymous poster hash: 44b9c...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 18. juli 2014 #3 Del Skrevet 18. juli 2014 Ville absolutt tatt med vogn. I varmen trenger de ofte en hvil, selv om de ikke sover på dagen til vanlig lenger. Er det ikke mulig å leie en trille sit dere skal da? Men ellers ser jeg ikke hva som er så vanskelig med ta med ew vogna. Lei prampack eller airshell på flyplsssen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl1986 Skrevet 18. juli 2014 #4 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg tok med vogn til min 3-åring da vi var i Danmark i sommer og var glad for det, spesielt i Legoland.Han sov en time i vogna. Du kan evt.låne en trille av noen bekjente, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 20. juli 2014 #5 Del Skrevet 20. juli 2014 Jeg hadde nok tatt med. Her har vi med dobbelvogn og er veldig fornøyd med sitteplass til eldste som er like gammel som din. Hjemme brukes vogn omtrent aldri, men ved 25-30 grader o.l. er det veldig greit å ha et alternativ til bæring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
me_87 Skrevet 4. august 2014 #6 Del Skrevet 4. august 2014 jeg hadde nok bare kjøpt en billig trille på finn.no ,også selge videre når jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå