Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #26 Skrevet 18. juli 2014 Svake og uselvstendige mennesker som har problemer med å bli splittet fra mannen sin under en middag. Kjære vene, går det an å være såå avhengig? Jeg er også ganske sjenert, men tar meg da sammen og blir kjent med andre mennesker når situasjonen tilsier det, sutrer da ikke over at mannen sitter langt borte. Tipper mange som ikke liker å bli splittet er temmelig sjalu, og livredd for at mannen skal havne ved siden av ei lekker berte Anonymous poster hash: 2d5d9...71c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #27 Skrevet 18. juli 2014 Går folk i bryllup til slekta si for å bli kjent med nye folk som de antageligvis aldri kommer til å se igjen? Jeg går i bryllup for å hedre brudeparet, ikke for å få meg nye bekjente. Min venninne har forresten opplevd den ultimate negative konsekvens ved splitting av par: hennes mann ble plassert ved siden av sin tidligere elskerinne som nesten kostet dem ekteskapet. Begge to forlot lokalet før middagen startet (bruden var fullt klar over hvordan ståa var og valgte likevel å plassere mannen til venninna ved siden av"den andre"). Anonymous poster hash: 271a7...3ed Var det mannen og elskerinna som gikk før middagen? Anonymous poster hash: a7ca8...8be Nei, venninna mi og mannen hennes etter at de så hvem de var plassert med. Plasseringen var ment av bruden som forsøk på forsoning mellom venninna mi og hennes manns tidligere elskerinne. De er ikke venn med brudeparet i dag for å si det slik. Anonymous poster hash: 271a7...3ed
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #28 Skrevet 18. juli 2014 Det ultimate mareritt, og har, dessverre, ført til litt for mye innabords et par gang. Jeg har nesten sosial angst. Det vil si, jeg har avlyst fester/sammenkomster pga at jeg har følt meg syk, men har i ettertid skjønt at det er rett og slett i hodet det sitter.. Jeg sliter med "small talk" og blir rett og slett utmattet etter kort tid i jobben med og virke interessert, omgjengelig og ikke minst,- normal. Har ikke tall på antall ganger jeg har ligget våken etter slike lag og tenkt over alt jeg har sagt og gjort i frykt for og ha dummet ut meg,- eller andre. Og da bli plassert med ukjente, er så og si likt med at det mistrives jeg og jeg dra som regel rett etter maten, for da er jeg så sliten av "fasaden" at jeg ikke makter mer. Dessverre. Ikke at alle skal ta hensyn til meg, kan oppleve det om jeg får sitte sammen med mannen også, men om vi splittes, så skjer det helt garantert. Legg inn en "bli-kjent-øvelse" og du er garantert at jeg forsvinner så fort jeg får mulighet. Og at jeg trenger en dag eller to på og ha tenkt gjennom hva jeg sa og gjorde... Om man vil at alle skal kose seg, tror jeg oddsen er bedre om man får sitte sammen med kjente, evt spleise PAR som ikke kjenner hverandre. Selv satset vi på småbord med par som kjente hverandre/vi visste hadde samme interesser i vårt bryllup. Etter middagen snakket alle med alle og det var null problem med "klikker";- noe jeg faktisk aldri har opplevd etter jeg ble voksen. Anonymous poster hash: ffb0b...562
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #29 Skrevet 18. juli 2014 Foretrekker å sitte med mannen min, men gjerne med ukjente par også. Føler at det er lettere å bli kjent når man er trygg. Har vært i ett bryllup hvor enkelte par var splittet. Greit for mannen som kjente alle han ble plassert sammen med, mens jeg kjente ingen. Bordkavaleren min var overhodet ikke interessert i nye bekjentskaper, og snudde seg hele tiden for å snakke med andre. Det ble en lang middag... Anonymous poster hash: 99c6c...f69
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #30 Skrevet 18. juli 2014 Vi hadde runde bord med 8 stk rundt hvert bord. Alle par fikk sitte ved samme bord, men ikke ved siden av hverandre. Jeg hadde ikke droppet et bryllup om jeg ikke fikk sitte sammen med mannen min, men hadde nok grudd meg siden jeg er ganske innadvendt. Anonymous poster hash: 49c5c...d67
Gjest Antarctica Skrevet 18. juli 2014 #31 Skrevet 18. juli 2014 Et stort bryllup som "en hyggelig middag med min mann." Nå har jeg hørt dét også. Navlen er fin å kikke inn i...
Berta_78 Skrevet 18. juli 2014 #32 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har sikkert vært i 30 brylluper, og har utenom i mitt eget aldri sittet sammen med mannen (eller daværende kjæreste). Jeg hadde blitt litt overrasket og skuffet om jeg skulle sitte sammen med ham, jeg ser jo ham hver dag. Fest er best når man får noen nye impulser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå