Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Skal reise på ferie snart og skal ta med emmaljunga edge (storvogna), siden mini bare er 4 mnd. Trodde det var mulig å kjøpe godkjente poser på flyplassen?Reiser sjeldent med fly, så trodde jeg skulle komme meg unna det prampack-styret.. Isåfall, noen som har andre tips? er ikke interessert i å få vogna til 10.000 kr ødelagt! Og nei, jeg tar ikke med noe mindre da mini sannsynligvis blir til å sove i den på natten. Anonymous poster hash: 89161...80b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Hei. Jobbet et sted for ikke lenge siden der vi tok i mot kunder med vogner ødelagt under flyreise. Vår oppgave var å finne erstatning for vognen (ny vogn, nye deler alt ettersom hvordan vognen var skadet). Forsikringen dekket da vogner pakket i godkjent prampack. Norwwegian godkjenner Stokke prampack. Vet det er flere som leier ut prampack, den koster jo litt (likevel mye mindre enn evt ny vogn da!). Ville sjekket med flysselskapet du skal reise med. Anonymous poster hash: 1124c...a0c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Vil nå si det er mindre styr med Prampack enn ødelagt vogn. Det er vel ganske opplagt at en plastsekk ikke beskytter noe særlig mot hva en Prampack gjør. I følge Sas er den plastsekken bare ment å beskytte mot fukt og smuss. Vil si det er relativt enkelt å få tak i Prampack i dag. Mange private som leier ut, samt at man kan få leie på de største flyplassene. Anonymous poster hash: 77251...922
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg kjøpte meg prampack- reiste med norwegian tur/retur innenlands med Norwegian 1(!!) gang- og vips var hele prampacken full av hull! Vogna klarte seg selv om de har misshandlet baggen.. Likevel 1500 ut av vinduet! Anonymous poster hash: 8b735...5b5
ms.Pond Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Hvis du skal på ferietur kan du leie prampack på finn Vi dro på tur med vogn og full pakke da junior var 6 mnd, leide en prampack fra noen på finn og betalte noen hundrelapper for å ha den i to uker. Husker ikke nøyaktig hvor mye, men det var definitivt billigere enn å kjøpe, og det var utrolig greit å bare kunne levere den tilbake etterpå og slippe prakket med å stue den vekk hjemme.
Appelsinpiken Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Hadde aldri turt å sende emmaljungavogna vår uten prampack. Merk at for å få Edge duo i prampacken må du ta av hjula og kalesja. Klikk på bagen etter at du har slått sammen understellet. Da får det ganske smertefritt
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 På gardemoen koster det ca 250kr å leie for en uke! Gjorde jeg! Bedre enn å kjøpe Anonymous poster hash: 9e4d1...fc3
SagflisiHåret Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Ville leid hvis jeg skulle fly til utlandet. Kan leies iallefall på Gardermoen. Billig forsikring, flyselskapene kan være ganske nazi...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Lei prampack! Verdt det for å ikke ødelegge vogna syns nå jeg Anonymous poster hash: 2b017...56b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Hadde en vogn til 9000 da eldste var født. Han skal nå opp i tredje klasse. Vi pendlet med fly hver eneste måned. hadde aldri prampack. Har fått flere barn siden den gang. Har hatt billige vgner, triller etc. Har alltid sendt på fly, og aldri om noe av slimset er blitt ødelagt. Anonymous poster hash: bc289...4bb
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Vi leide på innlandsreise. Da hentet og leverte vi på flyplassene og slapp å ta med Anonymous poster hash: 38da1...bcf
me_87 Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Er ikke så lenge siden det var en på tv2 hjelper deg som 2 eller 3 flrskjellige ganger fikk vognen sin ødelagt etter flytur med norwegian. Hun fikk ikke pengene igjen. Så jeg hadde ikke turd å sende en vogn uten prampack hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Leide aishell på flyplassen. Da er vognen forsikret å flyselskapet tar ansvar om den blir ødelagt. Bestilles på airshells.no og både hentes å leveres på flyplassen. Anonymous poster hash: b356d...7e4
Blondzilla Skrevet 18. juli 2014 #14 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har fått ødelagt to vogner på fly uten prampack, så den er sikkert god å ha. Når det er sagt har jeg fått dekket tapet fullstendig av forsikringen min helt uten problemer.
n74 Skrevet 18. juli 2014 #15 Skrevet 18. juli 2014 Vi har leid airshell - MEN den er veldig stor og tar plass også når den er brettet sammen. Sånn sett er prampack mer hendig, blir ikke så stor når den er rullet sammen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Noen forsikringsselskap godtar kun prampack for å reise med vogn. Hvis uhellet skulle være ute. Anonymous poster hash: dbb59...5ee
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Prampack?? Aldri hørt om, faktisk.... Har reist utallige turer i inn og utland med både dyre og billige vogner og aldri fått ødelagt noe. Norwegian hadde en periode hvor man måtte signere på at man sendte vogna på eget ansvar, men det sluttet de med ganske snart. Tok med bilstol ifjor og den greide AirFrance å ødelegge fullstendig (definert som kollisjonsskadet :-P). Vi kjøpte nytt sete til over 4000,- og fikk refundert alt fra flyselskapet uten diskusjon. (Bare litt mas å oversette uttalselsen fra BabyShop til fransk) Såvidt jeg vet er det flyselskapet som er ansvarlig om de ødelegger noe. Ingen jeghar reist med har krevd at man må pakke det ekstra inn. På den andre siden er det utrolig kjipt om du er på ferie og mangler vogn... Anonymous poster hash: 40993...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå