Gå til innhold

Skulle vært permisjonstid da...

Anbefalte innlegg

Usj, bare litt behov for å lufte følelsene litt her... Er over tre mnd siden vi mistet den lille jenta vår da jeg var nesten fem mnd på vei. Det går bedre og bedre med oss men i morgen skulle jeg gått ut i permisjon. Det føles så j**** tungt! Trodde ikke jeg skulle bry meg så mye og henge meg opp i disse datoene, men jeg klarer ikke å la det ligge. Nå er vi igang med ny prøving og krysser fingrene for at det går bedre neste gang.

Anonymous poster hash: 9af2e...88f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155698-skulle-v%C3%A6rt-permisjonstid-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-( off, har ikke erfart å miste så langt på vei, men skulle hatt termin 11 juli med spiren som falt fra i desember. Og 11 oktober som kommer. Og 08 mars som var.

Er nå gravid igjen og er 18 uker i dag med termin i desember, og håper inderlig at det skal gå bra denne gangen.

Kan ikke sette meg inn i hvor vondt det må ha vært for deg å være så langt på vei da du mistet. Man knytter jo seg til det lille livet som vokser inni en, og dagdrømmer masse om alt som skal skje. Og akseptere at det ikke ble slik man hadde trodd er ofte ganske så vanskelig. Håper dere tar godt vare på hverandre og at du snart sitter der med en positiv test i hånden igjen og at du da får gå løpet ut :-) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...