Ancear Skrevet 17. juli 2014 #1 Del Skrevet 17. juli 2014 Hei, Starter en tråd her og håper flere kan henge seg på! Jeg er 34 og fikk påvist PCO for 3-4 år siden i en periode hvor jeg var singel og det da var uaktuelt med barn. Jeg var lett overvektig og sjelden mens. Nå har det meste endret seg: har vært samboer i 1,5 år og nå har vi bestemt oss for å ta steget mot å få barn på alvor. Jeg har vært innenfor normal vekt de siste 2 årene og har cykluser på mellom 32 og 35 dager. Jeg har ikke tatt noe ppille på mange år men har vel bare ungått de periodene med el. Jeg venter mens nå og har bestilt el-tester så jeg er klar om et par-tre uker. Jeg har ikke insulinresistens og har dermed skjønt jeg ikke har behov for Metformin. Er det flere der ute i samme situasjon - selvom dere ikke er på 1.forsøk? Kunne tenke meg en tråd hvor vi kunne støtte hverandre? Til dere som har prøvd før - hvor mange måneder tok det før dere søkte hjelp (sædprøver, hormonbehandling osv)? Hilsen spent meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155646-flere-der-ute-som-pr%C3%B8ver-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå