Gå til innhold

Første mensen etter abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den veldig vond, kommune tidligere/senere og varte lengre? Noen som kan huske dette?

Anonymous poster hash: d2aa9...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var den veldig vond, kommune tidligere/senere og varte lengre? Noen som kan huske dette?

Anonymous poster hash: f99ad...9f1

Skrevet

Det ble det forrige svaret mitt postet uten det jeg skrev gitt..

Jeg har ikke vært gjennom noen vanlig abort, men har både prøvd abort-pillen, og utskrapning (tilsvarer medisinsk abort) etter MA.
Tror kroppen vil reagerer temmelig likt etter det som etter en vanlig abort.

I begge tilfeller for meg, alle gangene (har hatt flere) har første mens vært mindre og vart kortere.
Andre mens derimot, har både vært ekstremt kraftig og vart en 8-10 dager mot 4-5 som er normalen for meg.

Nå vet jeg ikke hvorfor du skal ta abort, men det må ha vært et vanskelig valg.
Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til

Skrevet

Første mens til meg etter MA var kortere og mye mindre blødning enn vanlig mens. Men jeg vil ikke tro du finner noe fasitsvar. Det er nok veldig individuelt.

Skrevet

Det var ikke en frivillig abort, glemte å tilføye at det var etter MA!

Er 4 uker siden inngrepet og har de siste dagene har brun utflod, så regner med at mensen er på vei!

Den kan godt "få lov" å være kortere sånn at vi kan prøve igjen raskere :P

Skrevet

Er 4 uker siden inngrepet og har de siste dagene har brun utflod, så regner med at mensen er på vei!

Skrevet

Uff da.

Kondolerer så mye.

Stor klem

Skrevet

Uff da.

Kondolerer så mye.

Stor klem

Takk, det går bra nå, er nærmere 8 uker siden vi fikk vite det, men det gikk noen uker før inngrepet ble gjort!, så har fått ma'en på avstand nå!

Men vi må bare prøve igjen :)

Skrevet

Uff da.

Kondolerer så mye.

Stor klem

Takk, det går bra nå, er nærmere 8 uker siden vi fikk vite det, men det gikk noen uker før inngrepet ble gjort!, så har fått ma'en på avstand nå!

Men vi må bare prøve igjen :)

Masse lykke til.

XXXX for at du blir fort gravid igjen, og slipper å opplever det en gang til

Skrevet

Det var ikke en frivillig abort, glemte å tilføye at det var etter MA!Er 4 uker siden inngrepet og har de siste dagene har brun utflod, så regner med at mensen er på vei!Den kan godt "få lov" å være kortere sånn at vi kan prøve igjen raskere :PAnonymous poster hash: d2aa9...49d

Uff da.Kondolerer så mye.Stor klemAnonymous poster hash: f99ad...9f1
Takk, det går bra nå, er nærmere 8 uker siden vi fikk vite det, men det gikk noen uker før inngrepet ble gjort!, så har fått ma'en på avstand nå!Men vi må bare prøve igjen :)Anonymous poster hash: d2aa9...49d

Masse lykke til.XXXX for at du blir fort gravid igjen, og slipper å opplever det en gang til Anonymous poster hash: f99ad...9f1
Tusen hjertelig takk, håper også at vi slipper dette igjen ja ;)

Skrevet

Bare for å korrigere hva #3 skriver: medisinsk abort er det samme som abortpiller, kirurgisk abort er det samme som utskrapning. Ikke motsatt.

Har hatt en del av begge, samt spontane, første mens etter abortblødningen har for meg vært helt normale, vanlig lengde og mengde, og alltid til normal tid, dva ca 4 uker etter aborten. Men det er selvsagt individuelt. Dersom du spotter over lengre tid, opplever annet ubehag eller lukt bør du få en sjekk for å utelukke om det kan finnes rester igjen, evt om det kan være en infeksjon på gang. 

Håper det klaffer for dere snart igjen =) 

Skrevet

Bare for å korrigere hva #3 skriver: medisinsk abort er det samme som abortpiller, kirurgisk abort er det samme som utskrapning. Ikke motsatt.

Har hatt en del av begge, samt spontane, første mens etter abortblødningen har for meg vært helt normale, vanlig lengde og mengde, og alltid til normal tid, dva ca 4 uker etter aborten. Men det er selvsagt individuelt. Dersom du spotter over lengre tid, opplever annet ubehag eller lukt bør du få en sjekk for å utelukke om det kan finnes rester igjen, evt om det kan være en infeksjon på gang. 

Jeg måtte ha kirurgisk for å få ut det lille av restene som lå igjen etter den mislykkede medisinske,så det kan jo umulig være rester da tenker jeg! Har hatt mensensmerter i en ukes tid nå, så livmoren jobber tydeligvis med noe!

Skrevet

Jeg måtte ha kirurgisk for å få ut det lille av restene som lå igjen etter den mislykkede medisinske,så det kan jo umulig være rester da tenker jeg! Har hatt mensensmerter i en ukes tid nå, så livmoren jobber tydeligvis med noe!

Sjansen er ikke stor, men det kan faktisk skje at ikke alt blir med ut. Men det er heldigvis ikke ofte. Vil tro kroppen din bare jobber med å siste oppryddinga nå :) 

Skrevet

Jeg måtte ha kirurgisk for å få ut det lille av restene som lå igjen etter den mislykkede medisinske,så det kan jo umulig være rester da tenker jeg! Har hatt mensensmerter i en ukes tid nå, så livmoren jobber tydeligvis med noe!Anonymous poster hash: d2aa9...49d

Sjansen er ikke stor, men det kan faktisk skje at ikke alt blir med ut. Men det er heldigvis ikke ofte. Vil tro kroppen din bare jobber med å siste oppryddinga nå :)

Sukk, ting tar tid, er bare så utålmodig :( jaja, da får vi bare vente da! I

Skrevet

Jeg ble gravid igjen etter én mens etter min MA, og nå sitter jeg her med termin om 3 uker. Så krysser fingrene for at det klaffer fort for dere også :-)

Skrevet

Jeg ble gravid igjen etter én mens etter min MA, og nå sitter jeg her med termin om 3 uker. Så krysser fingrene for at det klaffer fort for dere også :-)

Næ så herlig, gratulerer så masse og lykke til :)

Hi

Skrevet

Min var ganske normal. Så og si ingen menssmerter. Litt mere blødning, men bare litt.

Har nå hatt enda en mens, som var likedan.

Håper på ingen tredje mens.

Lykke til!

Anonymous poster hash: d0df8...487

Skrevet

Vel, nå har hu kommet og det ser Forløpig ut til at hu er snill, bare jækla oppblåst :P

Takker for svar allesammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...