Mummy79 Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Er det tillat å spise medbrakt mat/matpakke på leos?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Nei, og maten der er forferdelig. Anonymous poster hash: 77325...33d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt kan du ta med, det er da ingen som kommer og river maten utav hendene dine om du setter deg i en krok der og spiser den! Jeg har alltid med mat til meg selv og minstemann, eldste her får gjerne en pølse eller is mens vi er der, mens jeg foretrekker å ha med en yoghurt eller frukt til meg selv, samt grøt/skive til minien. Ingen som noen gang har kommentert det, jeg tviler på at de i det hele tatt har lagt merke til det.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Det er lov å ha med egen mat. Jeg vet ikke hvor dere bor, men maten var overraskende bra der jeg var. Anonymous poster hash: d76e3...f53
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Leos lekeland på KOKSTAD, Bergen, tillater ikke medbrakt mat. skal det spises må de kjøpes der! Anonymous poster hash: cd7a9...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå