Gå til innhold

Hvilken farge på tilbehør til korallfarget kjole....? Hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorte sko? Eller nude? Eller hvite? 

Hvilken farge på neglelakken? 

Clutch? 

Gull eller sølv?? 

Jeg er helt lost..... skal i bryllup.... 

Anonymous poster hash: fa58e...409
Skrevet

Personlig ville jeg gått for helt enkelt tilbehør i enten kun svart eller kun hvitt. Sko, clutch, øredobber, smykker, negelakk, alt i samme farge. Og sotete øyne. Har en knall korall kjole selv, kjørte på med alt svart.

Anonymous poster hash: c2ce7...ac3

Skrevet

Personlig ville jeg gått for helt enkelt tilbehør i enten kun svart eller kun hvitt. Sko, clutch, øredobber, smykker, negelakk, alt i samme farge. Og sotete øyne. Har en knall korall kjole selv, kjørte på med alt svart.

Anonymous poster hash: c2ce7...ac3

Da slipper jeg iallfall å kjøpe så mye nytt. Har svarte pumps og svart clutch. Smykker er det litt verre med.... Tenkte kanskje bruke et stort gullarmbånd og så bare noen veldig enkle øredobber (type perler).... hmm...

Men....svart neglelakk også....? 

Sotete øyne er standard. Kan knapt legge annen festsminke ;) Har brune øyne og blondt hår, så føler at det funker bra. 

HI

Skrevet

Sommerbrun hud og gull er fint til korall. Jeg ville gått for gullsko, evt pastell. Svart blir lett for hardt til korall. Gullfargen med litt rosa i passer godt :-)

Anonymous poster hash: 7ae52...7a2

Skrevet

Og kanskje en naturlig nude farge på neglene. Svart passer ikke i bryllup.

Skrevet

Sommerbrun hud og gull er fint til korall. Jeg ville gått for gullsko, evt pastell. Svart blir lett for hardt til korall. Gullfargen med litt rosa i passer godt :-)

Har noen gullsandaler bakerst i skapet, og en klutch i gull fra guess også enellerannenplass. Men det blir muligens too much? Hadde egentlig sett for meg pumps og ikke sandaler..... hmmm....

Nude neglelakk blir det nok, ja! :) 

Takk for svar forresten. 

Skrevet

Hvitt..!

Anonymous poster hash: d696d...722

Skrevet

Hvitt..!

Anonymous poster hash: d696d...722

Jo, men jeg får pittelitt back to the 80s vibe av hvitt og korall nå når jeg tenker på det......... men det er kanskje bare kult? 

Husker mamma med permanent, hvite store øredobber og korall bluse med puffermer.  :ler2:

HI

Skrevet (endret)

Gull, sølv eller nude. Kommer helt ann på fargen på kjolen, så se hva som passer best i fargetone.

Endret av HvittHus
Skrevet

Gull eller hvitt siden det er sommerbryllup. Ikke sort. :)

Jeg hadde valgt gull. Nydelig varmt sammen. :)

Skrevet

Hvitt, nude eller evt gull. Ikke sort, det blir for hardt til korall som en over sier. Korall er forøvrig nydelig til sommerbryllup:)

Anonymous poster hash: cd3e2...9bc

Skrevet

Har noen gullsandaler bakerst i skapet, og en klutch i gull fra guess også enellerannenplass. Men det blir muligens too much? Hadde egentlig sett for meg pumps og ikke sandaler..... hmmm....

Nude neglelakk blir det nok, ja! :)

Takk for svar forresten.

Nude pumps kan jo og bli fint :-) korall er så fint :-) av og til når jeg ikke har visst hva jeg skal ha til har jeg dratt og sett i butikkene og vips så kommer løsninger jeg ikke engang tenkte på eller sko jeg ikke visste fantes :-)

Skrevet

Jeg synes kobber er fint til korall. Mulig jeg er helt ute å kjøre, men det var det som falt meg inn med en gang når du spurte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...