Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt flere blødninger. Ofte etter sex og etter orgasme. Er ikke bare litt. Blør kanskje en dag. Er så frustrerende. Har vært på ul og alt er fint. Vet ikke om jeg bør hode meg unna sex og sånt en stund for å se om det ikke blir noe mer blødninger. Har blødd uten at det har vært noe som kan forklare det også. Er så redd for at fødselen kan starte alt for tidlig. Morkaken min ligger foran på magen men skal ikke ligge foran skjedeåpningen. Vet at det kan gi blødninger. Tenker vel egentlig at det er blodkar som sprekker lett men syns det er så ekkelt.

Noen som har hatt det sånn??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155448-bl%C3%B8dninger-i-uke-19-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg hadde en blødning forrige uke, var da i uke 24! Kom litt i truseinnlegget og ved et par anledninger etter toalettbesøk... Jeg hadde ikke hatt sex så har ingen forklaring! ?

Jeg endte på legevakten fordi det blødder mer utover dagen. Fikk beskjed om at det enten var en truende abort på gang eller bare slimhinnene som blødde. Måtte bare gå hjem og legge meg ned å håpe på det beste. syns det var dumt at de ikke tok meg inn på en ul for å se hvor det kom fra. Hadde vært mye mer betryggende. Heldigvis nesten stoppet i dag

Uff stakkars deg :-( Hadde forstått det hvis du var 6 uker på vei. Men hallo! 19 uker! Lyttet ikke legen etter hjertelyd? Tok gu? Har du vært på tidlig ul? Oul? Håper blødningen gir seg snart, tenker på deg og krysser fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...