Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Tenkte å kjøpe sko til neste sommer på salg nå. Gutten min fyller 5 år neste sommer og bruker str. 29 nå. Hva bør jeg kjøpe tror dere? Holder det med 2 str. opp? Anonymous poster hash: 9fd05...d49
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Er du helt dum? INGEN kan vite svaret på hvilken str sønnen din bruker til neste sommer Herrejesus.. Anonymous poster hash: 61b80...d4c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Dette er jo så individuelt at det nesten er umulig å svare på. Min gutt er 5,5 år nå. I fjor brukte han hovedsaklig 26 i sommersko(joggesko/sandaler). Tok sjansen og kjøpte joggesko i 28 på salg i fjor og de var for store når våren kom, men er blitt litt mer passelig nå i løpet av sommeren. De andre skoene han har er 27, i gummistøvler har han 28. Størrelse kan jo også variere fra merke til merke. Anonymous poster hash: 7a7be...770
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Forresten, min er fem nå og bruker 28. Du skjønner at føttene ikke er like på alle barn, og de vokser ikke likt? Anonymous poster hash: 61b80...d4c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Takker for svar:) Jeg har kjøpt sko og klær til to sesonger framover helt siden han var baby, og alt har jeg kunnet bruke faktisk. Meget mulig jeg har vært litt heldig da.. MYE penger å spare på dette. Kjøper stort sett de samme merkene og "kjenner" størrelsene der. Timberland og Viking + Tretorn i skotøy. Har alltid kjøpt to str. opp ett år fram. Så tror jeg satser på det nå også, så får jeg gi de bort hvis de blir for små Anonymous poster hash: 9fd05...d49
Elsker livet Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Jeg pleier å ta en eller to størrelser større når de er i den alderen, kommer an på hvor mye de har hoppet i størrelse det siste året. Etter et kraftig hopp står det det gjerne stille en stund. Har en jente på snart 7 som har brukt str. 33 i 1 år nå, før det vokste foten mye en periode. Det er litt gambling, men jeg har spart en del penger på å ta sjansen i flere år til mine barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå