Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Trenger litt tips til hva vi bør gjøre mens vi er der. Hva er deres anbefalinger ang. mat. Hvor lønner det seg og handle? Vi er 2 voksne og en 8 åring. Anonymous poster hash: f51d3...3bd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Vi var der i min ungdom Er ikke det en typisk party plass? Det var iallefall det når vi var der. Anonymous poster hash: b619b...693
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Ikke et koselig familie-feriested. Lokalbefolkningen er grusomme mot turister. Ekstremt mye fyll og korrupsjon. Fatter ikke at man tar med seg barn dit. Anonymous poster hash: d7e5d...c44
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Vi var der for 8 år siden og hadde det heilt supert. Men, vi var ikke på store utfluktene, koste oss mest på stranden. Den eneste turen vi tok, og som kan anbefales er en tur til gamlebyen i Nessebar. Der var det kjempe fint med mange små butikker og spisesteder. Men, som de over skriver, så har dette blitt en party plass. Og der er mye mafia. Så vær bevist når dere farter på kveldstid, hovedgaten er heilt grei med mange salgsboder. Der møtte vi de som hadde med både slange, aligator og en bjørn. Men, så mye utover denne hadde jeg nok ikke fartet. Dere kommer til å få en helt super ferie. Og dere får ha riktig god tur 😊 Anonymous poster hash: 48ff2...416
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Vi har vært der (uten barn). I fjor. Det er ikke noe mer partyplass enn du gjør det til selv. Vi var ute og spiste middag og tok et par drinker på kveld/natt. Ikke noen skummel party/mafiaplass om man ikke oppsøker det. Kos dere på stranden Inne må dere vel være på natta uansett om dere reiser med barn Anonymous poster hash: a27c5...fae
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Ikke et koselig familie-feriested. Lokalbefolkningen er grusomme mot turister. Ekstremt mye fyll og korrupsjon. Fatter ikke at man tar med seg barn dit. Anonymous poster hash: d7e5d...c44 Signeres! Helt forferdelig sted! Mannen ble veldig veldig syk pga dårlig hygiene der nede. Aldri i livet om jeg hadde tatt med barn (ville ikke dratt uten barn heller forsåvidt...). Anonymous poster hash: 8b12d...9ab
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Ikke et koselig familie-feriested. Lokalbefolkningen er grusomme mot turister. Ekstremt mye fyll og korrupsjon. Fatter ikke at man tar med seg barn dit. Anonymous poster hash: d7e5d...c44 Signeres! Helt forferdelig sted! Mannen ble veldig veldig syk pga dårlig hygiene der nede. Aldri i livet om jeg hadde tatt med barn (ville ikke dratt uten barn heller forsåvidt...). Anonymous poster hash: 8b12d...9ab Så om han ble syk så er hele sunny beach uhygienisk? Altså, selv om mannen din ikke vasker hendene mellom dobesøk og måltid, så betyr ikke det at alle menn ikke gjør det Anonymous poster hash: a27c5...fae
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Ikke et koselig familie-feriested. Lokalbefolkningen er grusomme mot turister. Ekstremt mye fyll og korrupsjon. Fatter ikke at man tar med seg barn dit. Anonymous poster hash: d7e5d...c44 Signeres! Helt forferdelig sted! Mannen ble veldig veldig syk pga dårlig hygiene der nede. Aldri i livet om jeg hadde tatt med barn (ville ikke dratt uten barn heller forsåvidt...). Anonymous poster hash: 8b12d...9ab Så om han ble syk så er hele sunny beach uhygienisk? Altså, selv om mannen din ikke vasker hendene mellom dobesøk og måltid, så betyr ikke det at alle menn ikke gjør det Anonymous poster hash: a27c5...fae Flere jeg kjenner har kun levd på salat der nede fordi maten er helt grusom. De HATER turister mer enn noe annet i verden. Du kan også risikere å få en kniv mot halsen dersom du ikke 10-dobler taxiregninga f.eks. Ville tilstander. Men, holder man seg på hotellet og de skandinaviske stedene, så slipper man i alle fall unna mye tull. Anonymous poster hash: d7e5d...c44
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Vet ikke hvordan det er der nå, men tidliger gikk det for Bloody Beach. http://www.nettavisen.no/1232819.html Anonymous poster hash: 49f92...4e4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Min bror ble knivstukket på et utested der for noen år siden. Han stod i kø for å komme inn på en restaurant midt på dagen. Anonymous poster hash: a57a7...a20
hilde og gutta Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Var der i fjor. Min mann, jeg og en på 2 1/5 år. Et fint sted syns jeg. Var på stranda vär dag. Og spiste på hotellet. Bodde like ved ett stort tivoli. Mye å gjöre for barn. Fin strand promenad. Så klart så vi festende folk, men så og hörte aldrig noe bråk. Standa var så fin. Med sand osv.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Stranda er fin, men det er en skikkelig pasy plass! Det var dit man reiste i ungdommen når man ville ha billigturer. Enda værre enn Ibiza:( Anonymous poster hash: 97e19...475
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Hei igjen Ser det er veldig delte meninger om Sunny Beach. Det regnet jeg for så vidt med også. At de har fått stempelet Bloody Beach viste jeg, men det er noen år siden nå. Skal vist ha blitt bedre der nå. Men vet at det er et partysted, i sentrum. Vi valgte hotell i utkanten av byen. Det er faktisk kortere til Nessebar enn til Sunny Beach sentrum. Når det gjelder valg av spisesteder så kommer vi til å oppsøke steder hvor det er mye folk. Kveldene kommer vi nok til å tilbringe på hotellet eller i områdene rundt der. Har tross alt en 8 åring med oss. Håper vi finner det tivoliet, det hadde nok vært gøy for jr. som elsker karuseller. Min eldste sønns kjærste var der i fjor sommer med familien sin og var veldig fornøyd og har ikke gjort annet enn å skryte. Anonymous poster hash: f51d3...3bd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #15 Skrevet 16. juli 2014 Var med en exkjæreste dit. Likte meg ikke. Bare festing og harry-faktor over det hele. Kunne aldri reist dit igjen. Anonymous poster hash: a8d31...b5a
hilde og gutta Skrevet 16. juli 2014 #16 Skrevet 16. juli 2014 Tivoliet er mitt i byen. Ved strand promenaden
Miamimom Skrevet 16. juli 2014 #17 Skrevet 16. juli 2014 Jeg var der midt på nittitallet..elendig mat, masse tiggere, hotellområdet var inngjerdet og det stod vakter med maskingevær og voktet portene. Skikkelig harry partysted, en av de vi dro med ble uprovosert stukket med knust glass i ansiktet.. Fin strand, men masse svarte ekle dyr i vannet. Håper de er borte nå, det ødelegger jo all bading!Jeg drar ALDRI dit igjen, men håper det har kommet seg litt på 20 år.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #18 Skrevet 16. juli 2014 Forferdelig sted! Ville ikke dratt tilbake for alt i verden og vi hadde ikke barn engang da vi dro. Kanseller og book Hellas isteden! Anonymous poster hash: b196a...67f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #19 Skrevet 16. juli 2014 Var der for 3 år siden. Likte meg overhode ikke. Skal tilbake i år, kun fordi jeg fikk påspandert ferie. Synes det var skittent og utrivelig, rett og slett. Vi dro en dag til Bourgas på et kjøpesenter, og det vil jeg anbefale å gjøre en av e første dagene. Der var det masse butikker, og prisene var latterlige i forhold til i Sunny Beach. Der var det butikker med ekte merkevarer til en slikk og ingenting, matbutikk med mye større utvalg og egentlig det meste dere måtte trenge til ferien Ikke var det dyrt med taxi heller. Det er 2 badeland som jeg vil anbefale å dra til for å få litt variasjon. Blir fort kjedelig å bare ligge på stranden. På kveldene var vi ute å testet nye restauranter hver dag, men den beste plassen var en borg. Husker ikke hva den heter, men det er et stykke å gå ifra hotellet mtp at dere ligger i utkanten. Men vi gikk lange turer hver kveld, så vips så havner dere kanskje der. Ellers har jeg ikke så mye å dele. Var ikke det ville livet mange skal ha det til, dette har jeg forsåvidt opplevd overalt. Men vi oppholdt oss ikke i utkantene, kun i de store folkemengdene i blomstergatene ol. Men vi var mange samlet (15 stk), så hadde alltid hverandre i tilfelle noe skulle skje God tur! Selv reiser vi om ett par uker, og selv om det ikke er den beste plassen jeg har vært på, så gleder jeg meg. God ferie! Anonymous poster hash: 42f5c...087
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #20 Skrevet 16. juli 2014 Vi storkoste oss der. Med 2 barn på 8 og 10 år. Reiser lett tilbake!! God tur:) Anonymous poster hash: 20e8c...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå