Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Mannen min insiterer på at vi skal kjøpe analkuler. Slike perler på en snor.Jeg er ikke kjip, bare litt skeptisk.Noen som har brukt dette? Erfaringer? Anonymous poster hash: d1e9e...bed
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Eksen min tente også på dette. Han ville at jeg skulle se på mens han... Eh... Tilfredstilte seg selv. I det han kom så trakk han ut analkulene og dermed så bæsjet han på seg. Kjempekult. Anonymous poster hash: b25a9...bad
<3 2G <3 Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Kan være knall de Men nok smøring og tålmod så kan de være fantastiske
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Eksen min tente også på dette. Han ville at jeg skulle se på mens han... Eh... Tilfredstilte seg selv.I det han kom så trakk han ut analkulene og dermed så bæsjet han på seg. Kjempekult. Anonymous poster hash: b25a9...bad Hahaha, ble han flau da? Skikkelig turn on stemning må jeg si,haha Anonymous poster hash: 4c3ba...356
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Eksen min tente også på dette. Han ville at jeg skulle se på mens han... Eh... Tilfredstilte seg selv.I det han kom så trakk han ut analkulene og dermed så bæsjet han på seg. Kjempekult. Anonymous poster hash: b25a9...bad Hahaha, ble han flau da? Skikkelig turn on stemning må jeg si,haha Anonymous poster hash: 4c3ba...356 Tror jeg ble flauere enn han Haha Men ble ikke så lysten på mer, for å si det slik! Anonymous poster hash: b25a9...bad
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Eksen min tente også på dette. Han ville at jeg skulle se på mens han... Eh... Tilfredstilte seg selv.I det han kom så trakk han ut analkulene og dermed så bæsjet han på seg. Kjempekult. Anonymous poster hash: b25a9...bad Hahaha, ble han flau da? Skikkelig turn on stemning må jeg si,haha Anonymous poster hash: 4c3ba...356 Tror jeg ble flauere enn han Haha Men ble ikke så lysten på mer, for å si det slik! Anonymous poster hash: b25a9...bad Hahaha, ja det kan jeg tenke meg, blæh Anonymous poster hash: 4c3ba...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå