Gå til innhold

Noen som har vært på tusenfryd med mindre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at minimumshøyde er 95 cm på attraksjonene til de minste barna. Vår er vel knapt 90 cm og snart 2

År..

Noen med lignende der det har gått fint?:)

Anonymous poster hash: 41514...acc

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

De er strenge på høydemålene, så hvis du allerede nå ser at det vil bli lite for barnet å gjøre, ville jeg kanskje revurdert hele turen...men det kommer jo litt an på barnet, det er jo mye å se på også...

Skrevet

Det er endel attraksjoner som barn under 95cm kan kjøre også og noen som en voksen må være med på. (bestefars biler, tømmerrenna, motorsyklene, ballongferden, dvergbanen bl.a.) Vi var på Tusenfryd med 2,5-åring i fjor. Han synes det meste var litt skummelt egentlig, og eventyrstien var egentlig det morsomste (hinderløype i skogen) Mulig en 2-åring kan synes det er gøy, kommer ann på barnet, men får nok ikke veldig utbytte av det, tror jeg. 

Skrevet

Hun elsker karuseller, vært på tivoli:) bare tenkte på det med høyen... Er jo de minste karusellene jeg tenker på. Og jeg skal jo sitte på med henne..

får ringe dem og høre hva som er greia;)

Anonymous poster hash: 41514...acc

Skrevet

Var nettopp på Tusenfryd med en på 5 og ei på 2. De elsket det begge to (han på 5 var der i fjor også). Jenta er 90 cm, men det var en del hun også kunne ta. Tømmerrenna og froskehoppet var store vinnere, og jeg tror vi tok de ca 5 ganger hver :P

Under 95 år er gratis også da :)

Mens storebror tok "store" karuseller, gikk jeg og frøkna og prøvde å vinne bamser og lekte på lekeplassen der det er huske og sklie og sånn. 

Anonymous poster hash: 14231...247
Skrevet

Var nettopp på Tusenfryd med en på 5 og ei på 2. De elsket det begge to (han på 5 var der i fjor også). Jenta er 90 cm, men det var en del hun også kunne ta. Tømmerrenna og froskehoppet var store vinnere, og jeg tror vi tok de ca 5 ganger hver :P

Under 95 år er gratis også da :)

Mens storebror tok "store" karuseller, gikk jeg og frøkna og prøvde å vinne bamser og lekte på lekeplassen der det er huske og sklie og sånn. 

Under 95 CM!! Ikke år. Dessverre... :P

Annonse

Skrevet

Hvis du går på tusenfryd.no og trykker på parkkart helt øverst mot høyre på siden får du opp høydeguiden. Under 95 cm alle de blå rutene tilsvarer karuseller ditt barn kan ta sammen med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...