Gå til innhold

Nedpress uke 34? Seteleie?

Anbefalte innlegg

Gikk tur i stad og kjente veldig godt nedpress og måtte til tider stoppe. Husker dette ved tidligere fødsler da barna lå med hodet ned. Nå har babyen hatt seteleie en stund og ikke hatt baken sin ned i bekkenet mitt.. Kanskje det er stumpen som dytter seg ned eller kan det være det at den lille har snudd seg og har hodet ned?

Vet det er veldig individuelt og kan sikkert ha gjort det.. Håper så veldig :)

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155274-nedpress-uke-34-seteleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg kjente også det nedpresset da vi gikk lenger turer med samboeren tidligere i svangerskapet. Det ble så vondt at jeg måtte dele opp turen og sette meg ned til det gikk over. Fikk det også ofte da jeg stod og laget mat på kjøkkenet lenge. 

Men jeg er usikker på om vi snakker om samme type smerte. 

Uansett, min lille lå med hodet ned, så din gjør nok også det! :) 

Åh håper virkelig min lille også har snudd seg og ligger med hodet ned.. :) :)

Føles ut som lignende "smerter" jeg har hatt før ved tidligere svangerskap.. Men det er så lett å glemme..

Bra vi skal på ultralyd snart.. Kan jo bli smågal av å gå å kjenne og tenke hele tiden 🙈

Håpe den lille har snudd seg med hodet ned nå da... At det er derfor.. :) Her er det nedpress til de grader uansett hva jeg gjør.. Eneste som er behagelig er å ligge halvveis utstrekt på sofaen med litt oppsatt rygg eller i dusjen.. Ellers presses det veldig ned.. Men her har frøkna lagt med hodet ned hele veien fra uke 24.. 

Håpe den lille har snudd seg med hodet ned nå da... At det er derfor.. :) Her er det nedpress til de grader uansett hva jeg gjør.. Eneste som er behagelig er å ligge halvveis utstrekt på sofaen med litt oppsatt rygg eller i dusjen.. Ellers presses det veldig ned.. Men her har frøkna lagt med hodet ned hele veien fra uke 24..

Takk for det :) Håper jeg også!

Kommer mye når jeg er i bevegelse og spesielt hvis vi går en tur.. Masse tanker så det bøir godt med en avklaring nå! ;) 👍

Så flott at jenta di har ligget riktig vei så lenge :) da slapp du å bekymre deg for det iallefall 💖

Takk for det :) Håper jeg også!

Kommer mye når jeg er i bevegelse og spesielt hvis vi går en tur.. Masse tanker så det bøir godt med en avklaring nå! ;) 👍

Så flott at jenta di har ligget riktig vei så lenge :) da slapp du å bekymre deg for det iallefall 💖

Ja er godt hun har lagt sånn lenge :) Men merkes i ribbebeina :) Strekker seg ut og legger seg i spenn mellom bekken og ribbeina innimellom :) Merker nedpresset ekstra godt spesielt når jeg går i nedover bakke på tur.. Så blir lite nedoverbakker på tur med hundene om dagen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...