Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, jeg spør like så godt rett ut. Etter at dere fant ut av graviditeten, hvordan er deres lyst?

Og ikke minst hvordan er mannens?

Jeg fant jo ikke utav reka før nå på lørdag 12, og både mannen og jeg er kjempe happy:) Men: ingen sex! Han er såå redd for å skade den lille, foreløpig ler jeg, det har bare gått 3 dager siden oppdagelsen, men hallo, reka skal være der til slutten av mars!!

Nei takk til sølibat ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144155230-hvordan-er-sexlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har sex tre-fire ganger i uka, er snart 16 uker på veg. Har slitt litt med såre og tørre slimhinner og det har lagt en demper for min del, men nå begynner det endelig å komme seg. 

Skal ærlig innrømme at det kjennes litt "fullt ut" der nede (blære, livmor OG mannens utstyr), men det går fint så lenge han ikke støter så innmari dypt og hardt.... 

Men babyen ligger trygt og godt, så det er ikke så farlig - selv når man blir revet med og det går litt hardt for seg! 

Vi har gått gjennom ivf så det har vært litt vanskelig å få til den lille som nå vokser i magen. Vi er derfor litt ekstra forsiktige, siden vi frykter en SA kanskje enda mer enn vanlig.

Mannen min turte ikke ha seks de første ukene etter jeg testet positiv, men etter litt lesing på nettet og i noen blader om graviditet som jeg plasserte beleilig rundtomkring i huset ;-) ble han plutselig interessert igjen :-).

Tror du kanskje bare må hjelpe han litt med å forstå at han ikke kan skade embryoet, og heller ta det litt rolig i starten. Lykke til!

Annonse

Null sex her. Fryseforsøk og en hel haug av piller som skal oppi der utstyret også skal så det frister lite må jeg ærlig innrømme...  :blink:  Pluss østrogentilskudd som gjør at jeg ikke har lyst i det hele tatt.. Vi var ikke spesielt ivrige før graviditeten heller må sies.
Beundrer dere som holder på 4-6 ganger i uka! Har ikke gjort det så ofte siden vi ble sammen for 10 år siden. Har vel heller vært 1-4 ganger i måneden her de siste 8 årene. Og enda mindre etter at førstemann kom.
11 uker nå. En uke igjen til pillegreiene er ferdig. Satser på at lysta kommer tilbake da.

Anonymous poster hash: 2cb11...663

Ingen lyst fra min side.. :P og mannen er også redd for å ødelegge noe.. er ca 7+2 nå... men har også fått beskjed av legen og leve i sølibat det til 12 uke, mtp SA, siden vi har prøvd i mage år og det endelig klaffet! :) så gjør meg ingen ting at lysten er borte akk nå !:))

Anonymous poster hash: 5674e...fd7

Null sex her. Fryseforsøk og en hel haug av piller som skal oppi der utstyret også skal så det frister lite må jeg ærlig innrømme... :blink: Pluss østrogentilskudd som gjør at jeg ikke har lyst i det hele tatt.. Vi var ikke spesielt ivrige før graviditeten heller må sies.

Beundrer dere som holder på 4-6 ganger i uka! Har ikke gjort det så ofte siden vi ble sammen for 10 år siden. Har vel heller vært 1-4 ganger i måneden her de siste 8 årene. Og enda mindre etter at førstemann kom.

11 uker nå. En uke igjen til pillegreiene er ferdig. Satser på at lysta kommer tilbake da.

Anonymous poster hash: 2cb11...663

Jeg og min mann har vært sammen i snart 11 år. Og "tørke" periode har vi også hatt. Null sex på 6 mnd lengste vi gikk var vell 9 mnd. Men vi prater om sex, fantasier og hva vi har lyst til. Og det har hjulpet. Og det å være åpne om sex.

Nå, som hormonene raser så vil jeg bare ha enda mer. :-)

Annonse

hei. er i uke 11+4 i dag. Har helt siden forigje samleie( da jeg ble gravid) ikke hatt noe som helst lyst på sex.

Har en jente på 3.5 år. Og når ho er i seng, så liker jeg best å slappe av i god stolen.

Men det virker ikke som at gubben forstår dette om  lite energi til sex. Han sier at jeg bare får grave dypt etter energien og gjøre det, for hannes del(når jeg leser mellom linjene på det han sier). Han sier dette litt for ofte og da reagerer jeg med at jeg mister lysten enda mere. Innimellom legger jeg meg før han begynner å mase for å ikke bli irritert og kvelden blir ødelagt.

Ikke så lett å alltid bo med en som kune tenker på sine behov, spør jo aldri om jeg føler for noe eller slikt. jaja. kvelds snart og sove godt. Satser enn på. :sovne:

hei. er i uke 11+4 i dag. Har helt siden forigje samleie( da jeg ble gravid) ikke hatt noe som helst lyst på sex.

Har en jente på 3.5 år. Og når ho er i seng, så liker jeg best å slappe av i god stolen.

Men det virker ikke som at gubben forstår dette om  lite energi til sex. Han sier at jeg bare får grave dypt etter energien og gjøre det, for hannes del(når jeg leser mellom linjene på det han sier). Han sier dette litt for ofte og da reagerer jeg med at jeg mister lysten enda mere. Innimellom legger jeg meg før han begynner å mase for å ikke bli irritert og kvelden blir ødelagt.

Ikke så lett å alltid bo med en som kune tenker på sine behov, spør jo aldri om jeg føler for noe eller slikt. jaja. kvelds snart og sove godt. Satser enn på. :sovne:

Oi da, det kan ikke være bra å ha det slik heller, det var trist å lese faktisk. Kansje jeg skal ta det roligere med min mann jeg da og ikke presse på.. :/

Håper du sover godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...