Ophelia & Jr. Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hvor i all verden får man tak i slikt? Jr har flere slike flasker, men han tygger i stykker både biteventil og sugerør. Noen som vet hvor man kan få kjøpt nye deler uten å måtte bytte ut hele flaska? Har prøvd ebay og amazon, men med porto blir det jo dyrere enn ny flaske...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Hadde samme problemet, og fikk beskjed overalt at det ikke finnes til barneflaskene. Vi bytta til Contigo, de får han ikke tygt ihjel Anonymous poster hash: 96501...726
Ophelia & Jr. Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2014 Coop obs og Barnas Hus Nærmeste Coop OBS har ikke, men da skal jeg sjekke Barnas Hus. Takk for tipset!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Hvor i all verden får man tak i slikt? Jr har flere slike flasker, men han tygger i stykker både biteventil og sugerør. Noen som vet hvor man kan få kjøpt nye deler uten å måtte bytte ut hele flaska? Har prøvd ebay og amazon, men med porto blir det jo dyrere enn ny flaske... Jeg sendte mail til barerips.no, fikk kjøpt deler de hadde på reservelageret sitt Anonymous poster hash: 1d932...bd1
surre Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Eg har sett desse ekstradelene til camelbak flaskene til barn på notabene, kitchen og på sport 1. Eg meiner det er sett med to sugerør og to tyggeventiler. Er det noen som veit korleis ein reingjer contigo flaskene. Kan eg ta av sugedelen? Har ei slik flaske men syns det er vanskelig å reingjere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå