Gå til innhold

Reservedeler til Camelbak Eddy (kids)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden får man tak i slikt? Jr har flere slike flasker, men han tygger i stykker både biteventil og sugerør. :( 
Noen som vet hvor man kan få kjøpt nye deler uten å måtte bytte ut hele flaska? Har prøvd ebay og amazon, men med porto blir det jo dyrere enn ny flaske...

Skrevet

Hadde samme problemet, og fikk beskjed overalt at det ikke finnes til barneflaskene. Vi bytta til Contigo, de får han ikke tygt ihjel :)

Anonymous poster hash: 96501...726
Skrevet

Coop obs og Barnas Hus

Nærmeste Coop OBS har ikke, men da skal jeg sjekke Barnas Hus. 

Takk for tipset! ;)

Skrevet

Hvor i all verden får man tak i slikt? Jr har flere slike flasker, men han tygger i stykker både biteventil og sugerør. :( 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt nye deler uten å måtte bytte ut hele flaska? Har prøvd ebay og amazon, men med porto blir det jo dyrere enn ny flaske...

Jeg sendte mail til barerips.no, fikk kjøpt deler de hadde på reservelageret sitt :)

Anonymous poster hash: 1d932...bd1

Skrevet

Eg har sett desse ekstradelene til camelbak flaskene til barn på notabene, kitchen og på sport 1. Eg meiner det er sett med to sugerør og to tyggeventiler.

Er det noen som veit korleis ein reingjer contigo flaskene. Kan eg ta av sugedelen? Har ei slik flaske men syns det er vanskelig å reingjere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...